اخبار نساجی

واردات ۲۵۰ هزار تن کنجاله

 

واردات ۲۵۰ هزار تن کنجاله

رئیس اتحادیه سراسری تعاونی های مرغداری کشور با بیان اینکه ۲۵۰ هزار تن کنجاله وارد کشور می شود، گفت: این کنجاله ها به قیمت ۸۳۰ تومان تا ۱۵ خرداد بین مرغداران توزیع می شود.

حمید فاضلی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت:شرکت پشتیبانی امور دام طی هماهنگی با تشکل ها قرار است سویا به قیمت مناسب بین مرغداران توزیع کند.

رئیس اتحادیه سراسری تعاونی های مرغداری کشور افزود: ۲۵۰ هزار تن کنجاله سویا تا ۱۵ خرداد با قیمت تدریجی ۸۳۰ الی ۸۴۰ تومان به مرغداری ها داده می شود که در کاهش قیمت تمام شده مؤثر خواهد بود.

قبلا مسولان کشور با کشو هندوستان برای واردات کنجاله مذاکره داشتند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفتته فاضلی دلیل نوسان بیش از اندازه قیمت مرغ در آخر سال افزایش خوراک طیور به ویژه ۲۵۰ الی ۳۰۰ درصدی کنجاله سویا بوده است.

فاضلی تصریح کرد: کنجاله سویا در ابتدای سال گذشته کیلویی ۵۰۰ تومان خریداری می شد که قیمت آن در پایان سال ۹۰ در اسفند به ۱۶۰۰ تومان رسید و اصلی ترین عامل افزایش قیمت مرغ بود.

رئیس اتحادیه سراسری تعاونی های مرغداری کشور اظهار امیدواری کرد با توزیع این میزان کنجاله قیمت آن در بازار کاهش و قیمت مرغ نیز متعادل شود.

۷۰ درصد قیمت مرغ به هزینه خوراک طیور بستگی دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×