اخبار نساجی

تصمیمات جدید برای روان‌سازی تجارت از گمرک پرویزخان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تصمیمات جدید برای روان‌سازی تجارت از گمرک پرویزخان

در بازدید انجام شده از سوی مشاور رئیس‌کل و تنی چند از مدیران ستادی گمرک از گمرکات استان کرمانشاه، تصمیماتی در راستای تسهیل و تسریع تجارت از طریق گمرکات این استان اتخاذ شد.
به گزارش مهر، غلامرضا ملکی مشاور و بازرس ویژه رئیس‌کل گمرک در این زمینه گفت: ارتقاء اداره گمرک مرزی پرویزخان به اداره‌کل و استقرار نیرو به تعداد کافی در این مرز از جمله این تصمیمات است.

ملکی اظهار داشت: جهت ارائه تسهیلات بیشتر به خدمت‌گیرندگان و هماهنگی مطلوب‌تر با سایر سازمان‌های همجوار، براساس ماده ۱۲ قانون امورگمرکی، گمرک آمادگی اجرای این ماده و اعمال مدیریت واحد مرزی را دارد.

در این بازدید همچنین مشاور و بازرس ویژه رئیس‌کل و هیئت همراه در دیداری جداگانه با حجت‌الله دمیاد استاندار کرمانشاه و فتح الله حسینی نماینده محترم قصرشیرین درخصوص مسائل مربوط به گمرکات استان تبادل‌نظر کردند.

استاندار کرمانشاه از اعلام آمادگی کامل این استان درخصوص واگذاری مدیریت مرز رسمی و بین‌المللی پرویزخان به گمرک کرمانشاه براساس ماده ۱۲ قانون امورگمرکی خبر داد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی گفت: باتوجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان در زمینه تجارت باید تلاش و کوشش بیشتری درخصوص رونق تجارت و توسعه اقتصادی استان از سوی سازمان‌های دخیل در امر تجارت صورت گیرد.

دمیاد همچنین از مسئولان اجرایی استان خواست تا نسبت به ایجاد زیرساخت‌های مرز پرویزخان اقدامات لازم را انجام دهند، تا گمرکات استان بتواند از ظرفیت‌های صادراتی این مرز بهره‌مند شود.

در این جلسه مقرر شد، اداره راه‌وشهرسازی استان نسبت به دیوارکشی جهت استقرار ایکس‌ری اقدام و استانداری اعتبار لازم جهت حمل‌ونقل و نصب دستگاه را تأمین و سپس گمرک ایران نسبت به نصب و راه‌اندازی دستگاه X-Ray به منظور کنترل‌های لازم و تسریع در کار اقدام لازم به عمل آورد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×