اخبار نساجی

نمایشگاه های چین ابزار مناسبی برای معرفی کالاهای ایرانی است

رایزن سابق بازرگانی کشورمان در چین گفت: نمایشگاه های چین ابزار مناسبی برای معرفی بهتر کالاهای ایرانی است.

مسعود کمالی روز یکشنبه در جمع بازرگانان و تجار قزوینی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین افزود: توجه به ظرفیت نمایشگاه ها یکی از بهترین سیاست ها در سال های اخیر بود و در این راستا در سال ۹۱ بیش از ۳۰ نمایشگاه در ۲۰ شهر چین برگزار شد.

وی با اشاره به عمده صادرات کالاهای ایرانی به کشور چین اظهار کرد: فرش، آجیل و گیاهان دارویی عمده کالاهایی هستند که به این کشور صادر می شوند.

وی ادامه داد: صادرات فرش دستباف ایران در سال ۸۸ به کشور چین حدود ۳۰۰ هزار دلار بود که این رقم در سال های بعد از آن به هفت تا هشت میلیون دلار رسید و این موضوع گامی بزرگ برای صنایع فرش ما محسوب می شود.

وی اظهار کرد : شناسایی سلیقه بازار چین و همچنین پیدا کردن یک شریک تجاری خوب وایجاد ارتباط مستمر با آن از مهم ترین هدف های برگزاری نمایشگاه ها می تواند باشد.

رایزن سابق بازرگانی ایران در کشور چین خاطرنشان کرد: امروز نقشه تجاری مناسبی در مسیر تجار ایرانی در کشور چین ایجاد شده است وباید با شناخت ظرفیت ها و قوانین از ظرفیت های موجود استفاده کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×