اخبار نساجی

روند کاهشی قیمت ها در بازار را طی روزهای آینده شاهد خواهیم بود

روند کاهشی قیمت ها در بازار را طی روزهای آینده شاهد خواهیم بود سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت: با توجه به تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و تخصیص اعتبارات به این امر ،طی روزهای آینده شاهد روند کاهشی قیمت ها در بازار خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ‘حسن رادمرد’ روز دوشنبه در حاشیه نشست معاونین برنامه ریزی استانداری های سراسر کشور در جمع خبرنگاران افزود: در بحث تامین نهاده های تولیدات دامداری ها اقدامات خوبی انجام شده است و هیچ مشکل و کمبودی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه لبنیات از محصولات و کالاهای اولویت دار و مورد توجه ما می باشد، اظهارداشت: براساس تفاهم نامه هفته گذشته قیمت شیر خام با درصد بار میکروبی یک میلیون، ۷۵۰ تومان، قیمت شیر با ۵/۱ درصد چربی ۹۰۰ تومان، قیمت ماست کیلوگرمی هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت پنیر یو اف ۴۵۰ گرمی دو هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شد.

رادمرد ادامه داد: در حال حاضر ۵۰ درصد از قیمت‌ محصولات لبنیاتی به قیمت اسفند سال گذشته برگشته و به میزان کافی نهاده در اختیار دامداری ‌ها و مرغداری‌ ها قرار گرفته است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت: همچنین تصمیم گرفته شده که کشتارگاه ها قیمت مرغ را به صورت عمده ای کیلویی چهار هزار و ۴۰۰ تومان به عمده فروشی ها عرضه کنند و آن ها نیز مرغ را کیلویی چهار هزار و ۷۰۰ تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

رادمهر در پاسخ به این سوال که چرا قیمت مرغ هنوز در بسیاری از فروشگاه ها بیش از شش هزار تومان عرضه می شود، اظهارداشت: بخش های نظارتی قیمت ها را در بازار به طور مستمر کنترل می کنند و براساس قیمت های اعلام شده توسط تیم های بازرسی قیمت میانگین مرغ در حال حاضر پنج هزار و ۱۰۰ تا پنج هزار و ۲۰۰ تومان است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: البته در برخی از نقاط بالاشهر تهران مرغ کیلویی شش هزار تومان به فروش می رسد که طی روزهای آینده کاهش خواهد یافت.

رادمرد در ادامه با اشاره به قیمت برنج خاطرنشان کرد: خوشبختانه در موضوع برنج ذخایر بسیار خوبی داریم و در ماه مبارک رمضان نیز ۱۰۰ هزار تن برنج تایلندی در ۳۰۰نمایشگاه عرضه کالاهای مورد نیاز مردم توزیع خواهد شد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت: برای برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان استانداری ها همکاری های خوبی را داشته اند که در این نمایشگاه ها محصولاتی همچون مرغ، گوشت، شکر، برنج، لبنیات، روغن، خرما و زولبیا عرضه می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×