اخبار فرش ماشینی

برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی توسط بازنشستگان سپاه

محمدعلی مهره‌کش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: کانون بازنشستگان سپاه استان اصفهان در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در تولید ملی و بها دادن به مشاغل خانگی اقدام به برگزاری نمایشگاهی کرده است.

وی افزود: دومین نمایشگاه بازنشستگان کارآفرین سپاه استان از تاریخ ۱۸ تا ۳۰ خردادماه ۹۲ در سالن شیخ بهایی محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه صاحب الزمان(عج) تاکید کرد: این نمایشگاه با محوریت توانمندی‌های بازنشستگان سپاه استان اصفهان در زمینه‌های مشاغل خانگی در اموری چون پرورش طیور، پوشاک، بافت تابلو فرش، صنایع دستی و مواد غذایی برپا شده است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۷۵ غرفه شرکت کرده‌اند که در این میان هشت غرفه به کارآفرینان منتخب شورای اشتغال استان اصفهان اختصاص داده شده است.

مهره‌کش تصریح کرد: در زمینه ایجاد و ترویج مشاغل خانگی و برپایی نمایشگاه مجموعه ادارات سازمان‌های عضو کارگروه اشتغال استان نیز همکاری داشته‌اند و این کارگروه افراد منتخب خود را به ما معرفی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۳۰۵ مورد شغل خانگی مورد تایید مراجع نظام قرار دارد که بازنشستگان سپاه در موضوعات مهم این مشاغل اهم از پرورش طیور، بافت تابلو فرش، صنایع دستی متنوع، تولید مواد غذایی و تولید پوشاک مشغول به فعالیت هستند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه صاحب الزمان(عج) اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ابتدا ارائه توانمندی‌های بازنشستگان سپاه استان اصفهان در این عرصه و یکی دیگر هم جهت تشویق و ترویج افراد و بازدیدکنندگان به ایجاد مشاغل خانگی است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×