اخبار نساجی

هکرها وب سایت عفو بین الملل را هم از کار انداختند

 

هکرها وب سایت عفو بین الملل را هم از کار انداختند

هکرها با حمله به وب سایت سازمان عفو بین الملل در انگلیس دسترسی به آن را برای مدتی مختل کردند.

به گزارش بی باک به نقل از فارس به نقل از تک ویک یوروپ، هکرها وب سایت این سازمان را به بدافزاری خطرناک آلوده کردند که به سرعت رایانه های کاربرانی که از آن بازدید می کردند را هم آلوده می کرد.

شرکت Websense که اولین بار بدافزار یاد شده را شناسایی کرده می گوید این بدافزار که در قالب یک تروجان به رایانه های مختلف منتقل می شود، می تواند به طور مخفیانه به رایانه های شخصی نفوذ کرده و دست به سرقت اطلاعات مورد نظرش بزند.

این تروجان با استفاده از یکی از آسیب پذیری های جاوا موسوم به WebRoot حملات خود را تداوم بخشیده و بی توجهی در زمینه به روزرسانی جاوا از سوی بسیاری از کاربران و مدیران شبکه ها موجب موفقیت این حمله شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

تروجان یاد شده تنها در فاصله زمانی ۸ تا ۹ می فعال بوده و این بدان معناست که تمامی کاربرانی که در دو روز یاد شده به این وب سایت مراجعه کرده اند به این تروجان آلوده شده است. کارشناسان می گویند با توجه به تداوم آسیب پذیری جاوا کاربران باید در انتظار حمله احتمالی مجدد این تروجان باشند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×