اخبار نساجی

آغاز مناقصات ۷ طرح بین المللی از سوی صندوق اوپک

 

آغاز مناقصات 7 طرح بین المللی از سوی صندوق اوپک

    سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران آخرین مناقصات بین المللی طرح‌ها و پروژه‌های بین المللی را برای اطلاع تشکل ها،صادرکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی اعلام کرد.این مناقصات عمدتا در حوزه‌های حمل و نقل،انرژی،بهداشت و درمان و آب و فاضلاب است.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران،بر اساس گزارش سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران،صندوق اوپک در آذرماه امسال ۷ فقره طرح زیربنایی در کشورهای بوسنی و هرزگوین،ساحل عاج،جیبوتی،هند،کنیا و روآندا به ارزش کل تقریبا ۵۵۵ میلیون دلار را به تصویب رسانده که طرح‌های مزبور در حوزه های حمل و نقل،انرژی،بهداشت و درمان و آب و فاضلاب تعریف شده اند و عملیات عمرانی و تامین تجهیزات و ماشین آلات آنها به روش مناقصه نامحدود بین المللی برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران،انجمن ها،تشکل ها و شرکت های ایرانی صادرکننده خدمات فنی و مهندسی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مناقصات به پورتال این سازمان به نشانی WWW.OIETAI.IR مراجعه کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×