اخبار نساجی

احتمال بازنگری در بسته پولی سال ۹۲ / بانک مرکزی در بازار دخالت نمی‌کند

 

احتمال بازنگری در بسته پولی سال 92 / بانک مرکزی در بازار دخالت نمی‌کند

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه سیاست های پولی عموما در معرض اصلاح و بازنگری قرار دارند گفت: بانک مرکزی در بازار هیچگونه دخالتی نخواهد کرد و نوسانات قیمتی ناشی از شرایط بازار است.

به گزارش مهر، ولی الله سیف در حاشیه بیست و چهارمین همایش بانکداری اسلامی در جمع خبرنگاران درباره مسائل مطرح شده پیرامون درخواست برخی مجوزهای ایجاد صرافی در بانک مرکزی گفت: من اطلاعی از بابت اینگونه تقاضاها ندارم و اگر هم چنین مواردی مطرح باشد حتما با ضوابطی که وجود دارد بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس کل بانک مرکزی درباره برنامه ارزشگذاری پول ملی و حذف صفرها اظهار داشت: من فکر می کنم کمی برای بیان اقدامات در این زمینه زود باشد ولی طبیعتا برنامه هایی هست و اینگونه موارد باید زمان داشته باشد که بتوان به تدریج آنها را اجرایی کرد.

سیف درباره وضعیت فعالیت مرکز مبادلات ارزی نیز تصریح کرد: این مرکز به فعالیت خود ادامه خواهد داد. بانک مرکزی در بازار هیچگونه اقدامی نخواهد کرد و شرایط بازار است که نوسانات را ایجاد می کند، اما آرامش وجود دارد و هیچ مشکل خاصی در حال حاضر نیز وجود ندارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی درباره برنامه بانک مرکزی برای بازنگری در بسته پولی سال جاری گفت: سیاست های پولی عموما در معرض بازنگری قرار دارد و هر زمان که لازم باشد حتما در اینباره تصمیم گیری های جدیدی صورت خواهد گرفت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×