اخبار نساجی

استیضاح نعمت زاده منتفی شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

استیضاح نعمت زاده منتفی شد

    طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از جلسه مشترک امشب طراحان این استیضاح با «محمدرضا نعمت زاده» منتفی شد.
محسن بیگلری یکی از طراحان استیضاح و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه پس از پایان جلسه مشترک نمایندگان با نعمت زاده در دفتر کار وی، در گفت و گو با ایرنا افزود: «استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت فعلا منتفی شده است.»

نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه ای که امشب با وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتیم، همه مشکلات خود را مطرح کردیم و آقای نعمت زاده در تمامی موارد حق را به ما داد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای نعمت زاده انسان بزرگواری است و در زمان رای اعتماد نیز از موافقانش بودم ولی متاسفانه زیرمجموعه وی تاکنون خوب عمل نکرده اند.

بیگلری اظهار داشت: قرار شد وزیر صنعت، ۱۶ محور استیضاح را ظرف یکی دو هفته آینده حل کند و از این رو، طراحان استیضاح به این نتیجه رسیدند که طرح استیضاح دو هفته مسکوت بماند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی در عین حال گفت: چنانچه آقای نعمت زاده مشکلات را نتواند حل کند، طرح استیضاح وی از سر گرفته خواهد شد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا از تشکیل نشست مشترک نمایندگان مجلس با وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: دعوت امروز ما از سوی معاون پارلمانی به نیابت از وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام و از ما خواسته شده است که در این جلسه عمده مشکلاتمان را بیان کنیم.

نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی گفته بود که ۴۰ نماینده طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را امضا کرده اما هنوز این طرح استیضاح را تقدیم هیات رییسه مجلس نکرده اند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین گفته بود که چنانچه در نشست مشترک خود با وزیر صنعت به نتیجه نرسیم، احتمالا طرح استیضاح را فردا (یکشنبه) تقدیم هیات رییسه مجلس خواهیم کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×