اخبار فرش ماشینیگزارش نمایشگاه ها

اژدها وارد میشود … بازگشت دموتکس چین به شانگهای

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

(DOMOTEX Asia/CHINAFLOOR)

کشور چین اخیراً از کاهش محدودیت های کرونایی COVID19 در سراسر کشور خبر داده است. این اعلامیه به عنوان یک نشانه مثبت در آینده صنعت نمایشگاهی این کشور است و با اشتیاق زیاد برگزارکنندگان و شرکت کنندگان روبرو شده است.

اقدامات اصلی کاهش یافته جدید، شامل آزمایش کمتر، بدون قرنطینه گسترده و عدم قرنطینه در مراکز متمرکز برای بیماران با علائم خفیف است. کاهش قوانین گسترده ترین تغییرات از زمان شروع همه گیری سه سال پیش است که به وضوح نشان دهنده بازگشت به حالت عادی در آینده بسیار نزدیک در چین می باشد.

در عین حال، تجارت جهانی و آنچه شامل واردات و صادرات در صنعت کفپوش می شود نیز به سمت بهبودی سریع پیش می رود.  دموتکس هانوفر پس از دو سال غیبت در ژانویه ۲۰۲۳ به شکل موفقی برگزار شد و بیش از ۱۰۰ غرفه دار چینی در آن شرکت کردند.

این نشانه آشکاری از آزادسازی تجارت جهانی است. کارشناسان بر ابن باورند که نیمه دوم سال ۲۰۲۳ کشور چین بازگشتی قوی در فعالیت های بین المللی و داخلی در یک محیط امن تر خواهد داشت.  همین دلیل است که برگزارکنندگان تصمیم گرفته‌اند که برای سال ۲۰۲۳، نمایشگاه دموتکس چین (DOMOTEX Asia/CHINAFLOOR) در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ ژوئیه در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های بین المللی در شانگهای برگزار شود و این رویداد با کیفیت بالا و مهم را به صنعت فرش و کفپوش در آسیا بازگرداند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در نسخه ۲۰۲۳ که بیست و پنجمین سال نمایشگاه های متوالی دموتکس شانگهای است، رویدادهای برجسته و محبوب جدید تکمیل کننده بزرگترین گردهمایی صنعت در منطقه آسیا و اقیانوسیه خواهند بود. Z-Space، جدیدترین ویترین دموتکس شانگهای است که با پوشش دادن دسته های مختلف مفهوم کف-دیوار-سقف، تمام جنبه های فضاهای چند بعدی را در کانون توجه قرار می دهد.

برنامه هیات های خریدار بار دیگر خریداران با کیفیت در محل و آنلاین را به برخی از تولیدکنندگان برتر کفپوش منطقه معرفی می کند. خریدارانی که گزینه در محل را انتخاب می کنند، از اقامت رایگان در شانگهای به همراه وضعیت VIP در نمایشگاه، و مزایای دیگر برخوردار خواهند بود. در نهایت، مجمع اجلاس سران صنعت کفپوش چین، با حضور ۲۳ کارشناس مشهور و کارآفرینان برجسته، بار دیگر برگزار خواهد شد. سخنرانی ها و بحث های آنها با حضور متخصصان عالی رتبه که نماینده بیش از ۲۰۰ شرکت کفپوش در چین هستند، برگزار می شود.

در سه سال گذشته، به دلیل سیاست‌های سختگیرانه چین در پیشگیری از همه‌گیری کرونا، جدای از محدودیت‌هایی که در سفرهای بین‌المللی و داخلی وجود داشت، همه فعالیت‌های تجاری در منطقه آسیا نیز ضربه بزرگی خوردند و در آن زمان راکد بودند.

با تعدیل سیاست های دولتی، تقاضای انباشته بلندمدت در بازار چین در ماه های آینده بسیار آشکار خواهد شد. DOMOTEX asia/CHINAFLOOR برای تسهیل تقاضاها و پیشرفت مداوم صنعت فرش و کفپوش در بازار وجود دارد و همچنان مناسب ترین پلت فرم تجاری در منطقه آسیا و اقیانوسیه در صنعت فرش و کفپوش خواهد بود.

نمایشگاه دموتکس چین مکانی است برای همه حرفه‌ای‌ها، بازدیدکنندگان و غرفه‌دارانی که قصد دارند به یکی از بزرگترین بازارهای کف‌پوش، املاک و مستغلات و ساخت‌وساز جهان دسترسی داشته باشند و کسب‌وکار خود را گسترش دهند.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×