اخبار نساجی

بروکسل، دومین بسته کمک مالی به یونان را بررسی می‌کند

 

بروکسل، دومین بسته کمک مالی به یونان را بررسی می‌کند

وزرای دارایی کشورهای حوزه یورو به علاوه روسای بانک مرکزی اروپا و کمیسیون اروپا، روز دوشنبه در بروکسل برای بحث و تصویب دومین بسته کمک مالی به یونان گرد هم آمدند.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، شبکه یورونیوز (۱۳ مارس / ۲۳ اسفند) تصریح کرد: وزیر دارایی یونان در ارتباط با موفقیت کشورش به پشت سر گذاشتن بحران مالی گفت:“من نسبت به مشارکت جهانی برای تبدیل اوراق قرضه دولتی یونان خوش بین هستم. اکنون هدف ما اجرای کامل برنامه ریاضت اقتصادی و البته بازگشت به رشد اقتصادی است.”

بر پایه این گزارش، دولت یونان روز جمعه گذشته موفق شد به توافقی بزرگ با طلبکارانش دست یابد که بر اساس آن بیش از نیمی از بدهی‌هایش بخشیده خواهد شد. این موفقیت از طریق توافق بیش از هشتاد و پنج درصد طلبکاران به تبدیل اوراق قرضه دولتی حاصل شد.

گزارشگر یورونیوز در بروکسل می‌گوید: “اکنون می‌توان گفت که وضعیت مالی یونان وارد مرحله باثبات‌تری می‌شود، اما ادامه بحران و نیز چشم انداز انتخابات طی هفته های آینده در آتن ممکن است این ثبات را به خطر اندازد.”

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×