اخبار نساجی

برگزاری نمایشگاه سرمایه گذاری های چین در خارج از کشور

 

 

انجمن برنامه ریزی و توسعه برون مرزی صنعتی چین در نظر دارد «چهارمین نمایشگاه سرمایه گذاری های چین در خارج از کشور» را با هدف شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در سایر کشورهای جهان از تاریخ ۴-۳ دسامبر ۲۰۱۲ (۱۴-۱۳ آذرماه ۱۳۹۱) در شهر پکن برگزار نماید.

در این نمایشگاه صاحبان پروژه های مختلف در دنیا اطلاعات مربوط به پروژه های خود که ظرفیت سرمایه پذیری را دارند به طرف های چینی و سرمایه گذاران بین المللی معرفی می نمایند. از این رو این نمایشگاه دارای فرصت های متعدد سرمایه گذاری و جایگاه مهمی برای موسسات چینی در راستای جهانی شدن و همچنین برای شرکتهای خارجی جهت جذب سرمایه گذاران چینی می باشد.

لازم به ذکر است که در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، یک روز به همایش ویژه تخصصی معرفی فرصتهای سرمایه گذاری خارجی ایران اختصاص خواهد یافت که در این همایش ملاقات ها و میزگردهای دوجانبه با طرف های سرمایه گذاری چین برگزار خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران به نشانی www.investiniran.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های ۳۳۹۶۷۷۶۲ و ۳۳۹۶۷۷۶۹-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×