اخبار نساجی

تسهیلات بانکی، چالش اساسی صنعت نساجی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مسئول پیگیری‌های ویژه در حوزه پوشاک و نساجی استان یزد: تسهیلات بانکی یکی از چالش‌های اساسی صنعت نساجی به شمار می‌آید.
به گزارش یزدفردا: دستمالچیان در نشست مرکز راهبری پیشرفت و عدالت استان یزد گفت: مقرر شد پرداخت‌هایی که خارج از اختیارات است توسط استاندار یزد در تهران پیگیری شود.

وی با اشاره به ایجاد مرکز نوآوری در استان یزد افزود: حدود دو سال است که کلنگ این مجموعه به زمین زده شده و زیرساخت‌های آن انجام شده است.

دستمالچیان ادامه داد: در خصوص این مرکز مقرر شد پارک علم و فناوری و استانداری پیگیری کنند تا مابقی بودجه مورد نیاز آن فراهم شود.

مسئول پیگیری ویژه در حوزه پوشاک و نساجی استان تصریح کرد: این مرکز ایده‌ها و کار‌های جدید را به صنعتگران استان معرفی خواهد کرد و می‌تواند به عنوان بهترین مرکز، این کار را انجام دهد و اتفاقات خوبی را در حوزه صنعت رقم بزند.

استاندار یزد هم بر برگزاری مستمر و منظم جلسات عملیاتی شدن طرح‌های بخش نساجی تأکید کرد و گفت: همه دستگاه‌ها و مدیران باید از هرگونه همکاری و مساعدت دریغ نکنند.

مهران فاطمی اظهار داشت: هفته آینده جلسه مشترکی با وزیر صمت یا قائم مقاومت وزیر در خصوص ارائه گزارش بخش نساجی و مشکلات مربوط به آن خواهیم داشت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با تأکید بر تمکیل مرکز نوآوری نساجی در استان افزود: دهکده نساجی با پیگیری معاونت اقتصادی و از طریق موسسه کوثر و انجمن نساجی صورت می‌گیرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×