اخبار نساجی

جزئیات فروش کوچک‌ترین آپارتمان نوساز

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

جزئیات فروش کوچک‌ترین آپارتمان نوساز

قیمت‌های پیشنهادی در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی در تهران طی هفته گذشته حاکی از این خبر بود که حداقل قدرت خرید متقاضیان در بازار مسکن برای خرید یک واحد مسکونی نوساز باید حدود ۷۵ میلیون تومان و از سوی دیگر برای خرید واحدی که چند سال از عمر آن می‌گذرد باید از کمترین بودجه یعنی حداقل ۶۰ میلیون تومان برخوردار باشد.
البته قیمت‌های اعلام شده مذکور به کلیه مناطق در تهران مربوط نمی شود بلکه مختص محله‌هایی در حاشیه مرکز پایتخت‌، خیابان‌هایی همچون هاشمی‌، مرتضوی‌، کارون‌، جیحون‌، نواب‌، طوس و جی است. 

شواهد نشان می‌دهد اگر متقاضیان این روزها با بودجه اندک قصد دارند صاحبخانه شوند می‌توانند به غیر از محله‌های واقع در جنوب تهران در مناطق ۹ یا ۱۰ نیز در جست‌وجوی واحد مورد نظر خود باشند؛ چراکه این روزها اکثر واحدهایی که با قیمت کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان به بازار فروش عرضه می‌شود در این دو منطقه و محله هایی که در مرز مناطق ۱۰ و ۱۱ یعنی محله نواب است‌، از سوی مالکان تعیین می‌شود. 

به نقل از گفته اکثر بنگاهداران فعال در تهران در حال حاضر اکثر فایل‌هایی که در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی ارزش آنها از ۱۰۰ میلیون تومان تجاوز نمی کند از متراژی بین ۲۷ تا ۶۵ مترمربع برخوردار هستند و البته بیشتر قیمت‌های اعلام شده برای چنین واحدهایی بین ۷۰ تا ۹۰ میلیون تومان پیشنهاد می‌شود. 

گزارش از جزئیات آپارتمان ۲۷ متری آگهی‌شده در یکی از بنگاه‌های مسکن حاکی است: این واحدمسکونی نوساز است به این معنی که به تازگی پایان‌کار برای آن صادر شده و نقشه داخلی آن عبارت است از یک اتاق پذیرایی ۱۴مترمربعی، یک اتاق خواب ۷ متری، آشپزخانه ۴ مترمربعی و یک سرویس ۲ مترمربعی. 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این واحدمسکونی کوچک‌ترین آپارتمان نوساز در تهران محسوب می‌شود. 

ستون امروز نبض بازار به معرفی برخی از واحدهای مسکونی فروشی در این هفته پرداخته که به این شرح است: 

در محدوده خیابان نواب‌، یک واحد مسکونی به متراژ ۴۳ متر مربع‌، ۱۲ سال ساخت در خیابان جوادیه متری یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. واحد مذکور همانطور که اشاره شد جزو ارزان ترین واحدهای فروشی در تهران معرفی شده است.


از طرف دیگر ۹۴ میلیون تومان نرخی است که برای فروش واحدی ۴۷ متری نوساز در یکی دیگر از محله‌های نواب تعیین شده است. فروشنده اظهار کرده این واحد از امکاناتی همچون پارکینگ‌، انباری و آسانسور و همچنین از ۱۸ میلیون تومان وام برخوردار است. واحد مذکور در خیابان صفدری واقع شده است. 

در بین فایل‌های فروشی این هفته که قیمت آنها بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان اعلام نشده بود‌، این واحد ۹۴ متری جزو ارزان ترین واحدهای نوساز بود؛ زیرا با چنین امتیازی قیمت آن بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان برآورد نشده است.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×