اخبار نساجی

جزئیات نحوه عرضه برنج‌ ارزان‌قیمت ایرانی از ۳۰ اردیبهشت

 

جزئیات نحوه عرضه برنج‌ ارزان‌قیمت ایرانی از 30 اردیبهشت

برنج ارزان قیمت ایرانی از شنبه هفته آینده در بسته‌بندی ۱۰کیلویی و به نرخ کیلویی هزارو ۷۵۰ تا هزار و ۹۰۰ تومان در تهران و شهرستان‌های این استان توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در تشریح چگونگی عرضه ۵۰ هزار تن برنج‌ ارزان قیمت ایرانی در سراسر کشور به خبرنگار ما گفت: کار عرضه برنج ارزان قیمت ایرانی در حال انجام است و اکنون عوامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای منتخب برای جذب سهمیه برنج تخصیص‌یافته به شرکت بازرگانی دولتی ایران معرفی شده‌اند و در حال تحویل گرفتن این محصول هستند.

یدالله صادقی با بیان اینکه در شهر تهران این برنج‌ها از طریق تعاونی‌های مصرف کارگری و محلی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای منتخب سپه، اسکاد، اتکا و فرهنگیان توزیع خواهد شد، افزود: این فروشگاه‌ها به شرکت بازرگانی دولتی معرفی شده‌اند و اکنون فرایند پرداخت وجه، تحویل گرفتن کالا و آماده‌سازی‌ در بسته‌بندی ۱۰ کیلوگرمی آغاز شده و تا چند روز دیگر( شنبه هفته آینده) عرضه خرده فروشی این برنج‌ها در استان تهران از طریق این فروشگاه‌ها آغاز خواهد شد.

وی در مورد نوع و قیمت این برنج‌ها تصریح کرد: این برنج‌ها از نوع شیرودی است که به نرخ کیلویی هزارو ۶۰۰ تومان در اختیار فروشگاه‌های منتخب قرار خواهد گرفت و با محاسبه هزینه‌های حمل‌ونقل، بسته‌بندی و… این برنج‌ها در شهر تهران به نرخ کیلویی هزار و ۷۵۰ تا هزار و ۸۵۰ تومان عرضه و در شهرستان‌های استان نیز به‌دلیل هزینه حمل با قیمت کیلویی هزارو ۹۰۰ تومان توزیع خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با رد برخی نگرانی‌های مطرح شده در زمینه کیفیت و سلامت این برنج‌ها گفت: برنج‌های مذکور از محل موجودی شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی است که به‌صورت تضمینی توسط شرکت تعاونی استان مازندران خریداری شده و متعلق به محصولات سال گذشته و سال قبل از آن است. با وجود این، هیچ نگرانی‌ای در زمینه کیفیت این برنج‌ها وجود ندارد و بازرسین این سازمان نیز کیفیت این محصولات را بررسی کرده‌اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×