اخبار نساجی

۵۱۴ میلیارد ریال ارزش معاملات فرابورس ایران

 

514 میلیارد ریال ارزش معاملات فرابورس ایران

ارزش معاملات بازارهای فرابورس ایران، با جابجایی ۵۱ میلیون اوراق بهادار، به ۵۱۴ میلیارد ریال رسید.

روابط عمومی فرابورس ایران، بیشترین حجم معاملات را در بازارهای اول و دوم فرابورس، ذوب آهن اصفهان در بازار دوم با جابجایی۴۲ میلیون و ۵۸۸ هزار سهم و نرخ ۲ هزار و ۱۶۳ ریال از آن خود کرد.

کمترین حجم معاملات را شرکت سبحان دارو در بازار اول با خرید و فروش ۶۴۲ سهم و نرخ ۱۲ هزار و ۱۸۹ ریال داشت.

مهندسی صنعتی روان فن آور نیز در بازار اول فرابورس ایران با افزایش قیمت ۵ درصد و با نرخ ۲ هزار و ۴۷۸ ریال بیشترین افزایش قیمت را در بازارهای فرابورس کسب کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بیشترین کاهش قیمت را نیز بانک ایران زمین با کاهش قیمت ۳.۴ درصد و نرخ یک هزار و ۳۹۳ ریال در سیستم معاملاتی امروز ثبت کرد.

** حجم معاملات در بازار ابزارهای نوین مالی

در بازار ابزارهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات را اوراق اجاره امید با جابجایی ۳۰۴ هزار و ۱۰ برگه داشت.

حجم اوراق دیگر به ترتیب ۴۲ هزار و ۵۶۰ برگه اجاره سامان، ۲۰ هزار برگه مشارکت ایران شرق، ۹ هزار و ۵۸۰ برگه مشارکت نارنجستان، ۲ هزار و ۸۷۰ برگه مشارکت مسکن مهر، یک هزار و ۷۶۰ برگه اجاره ماهان۲ و ۳۰ برگه اجاره ماهان به قیمت هر برگه یک میلیون ریال جابجا شد.

** بلوک هتل های هما و کشت و صنعت شهید بهشتی خریداری نداشت

امروز بلوک ۱۰۰ درصدی سهام گروه هتل­های هما و همچنین کشت و صنعت شهید بهشتی در بازار سوم فرابورس عرضه شد که بدون خریدار بود.

شرکت کشت و صنعت شهید بهشتی که با سرمایه ۸۰۰ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال در زمینه احیای اراضی جهت کشت و برداشت محصولات کشاورزی و پرورش دام و طیور و آبزیان و همچنین مشارکت در تهیه، تولید و تکثیر بذور اصلاح شده فعالیت می کند.

شرکت سهامی خاص گروه هتل­های هما نیز که هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مالکیت ۱۰۰ درصدی آن را بر عهده دارد، در حوزه تاسیس و اداره هتل، رستوران و امور مربوط به پذیرایی و اقامت فعالیت دارد.

همچنین امروز، نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت بین المللی توسعه ساختمان، به منظور پرداخت سود علی الحساب سه ماهه در تاریخ ۲۸ فروردین، متوقف شد.

قیمت اوراق تسهیلات مسکن نیز تغییر قابل توجهی نداشت و در مرز ۷۰ هزار تومان مبادله شد

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×