اخبار نساجی

حاکم دوبی خواستار برداشته شدن تحریم های ایران شد

 

حاکم دوبی خواستار برداشته شدن تحریم های ایران شد

    حاکم یکی از ثروتمندترین شیخ نشینان حاشیه جنوبی خلیج فارس و متحد امریکا طی مصاحبه ای با بی بی سی گفت که جامعه بین المللی می بایست تحریم ها علیه جمهوری اسلامی را تسهیل کند.

به نقل از”رویترز”, شیخ محمدبن رشید آل مکتوم که همچنین مقام نخست وزیری امارات متحده را دارا است گفت: ایران همسایه ماست و نمی خواهیم هیچ مشکلی با آن داشته باشیم وی افزود همگان از برداشته شدن تحریم ها علیه جمهوری اسلامی سود خواهند برد.

به گزارش این خبر گزاری, حاکم دوبی در حالی خواستار کم شدن تحریم ها می شود که این شیخ نشین در خلال چند دهه تحریم جمهوری اسلامی از سوی قدرت های بزرگ کانون تامین کالا های مورد نیاز این کشور بوده تا جایی که همین تجارت گسترده با ایران موجب رونق بازار صادرات مجدد دوبی شده است. دوبی دروازه اصلی تجارت بین ایران و اعراب حاشیه جنوبی خلیج فارس است.
شیخ محمد در این مصاحبه با صراحت گفت: می فکر می کنم وقتی ایران می گوید برنامه هسته ای اش صرفا به قصد تولید انرژی و اهداف صلح جویانه است, حقیقت را می گوید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×