اخبار فرش ماشینی

خودکفایی بیش از ۱۱۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد سیرجان

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) سیرجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۶۹ خانوار تحت پوشش کمیته امداد‌ امام خمینی (ره) سیرجان با اعطای تسهیلات به مرحله خودکفایی و اشتغال رسیدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیرجان، محمد یزدان‌خواه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ میلیارد ۳۰۰ میلیون ریال وام‌های امدادی و تسهیلات بانکی به مددجویان تحت پوشش که واجدالشرایط خود اشتغالی بودند،پرداخت شده است.

وی تصریح کرد:خوشبختانه با کمک تسهیلات اعطائی این مددجویان در زمینه‌های مختلف تراشکاری ، صنعتی و نانوایی و مرکز خرید و سوپر مشغول به فعالیت شده‌اند.

یزدان خواه تاکید کرد: امسال برای ۳۷ نفر در مراکز صنعتی و تولیدی کاریابی شده است تا بتوانند خودکفا و مستقل زندگی کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۶ هزار و ۳۰۰ خانوار تحت پوشش این نهاد در سیرجان هستند، گفت : ۸۹۱ نفر از زنان تحت پوشش زیر ۵۰ سال موفق به دریافت وام خودکفایی شدند تا به اشتغال خانگی برسند و بتوانند در کارهایی مانند قالی بافی ،گلیم بافی،گلسازی و پته دوزی مشغول شوند.

معاون کمیته امدام امام خمینی(ره) سیرجان افزود: با همین هدف برای ۶۵ نفر آموزش‌های کوتاه و بلند مدت در گلیم و قالی بافی برگزار شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

یزدان خواه از اتمام ساخت ۱۴ واحد مسکونی ویژه مدد جویان فاقد مسکن خبرداد و خاطرنشان کرد: این واحدها در مجموع با هزینه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و زیربنای یک هزار مترمربع از محل کمک‌های واحدهای معدنی و صنعتی به اتمام رسیدند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×