اخبار نساجی

عزم جدی در یزد برای تکمیل زنجیره صنعت نساجی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

استاندار یزد گفت: عزم جدی در استان یزد برای تکمیل زنجیره صنعت نساجی از مواد اولیه تا ریسندگی، بافندگی و پوشاک وجود دارد.

مهران فاطمی، در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد با بیان اینکه جایگاه اتخاذ تصمیمات کلان، اقدامات جهشی و جراحی های بزرگ در حوزه های اقتصادی استان است، افزود: حوزه نساجی، بخشی از تاریخ، هویت و یکی از مهمترین مزیت های استان است از اینرو باید یزد سرآمد کشور و منطقه در حوزه صنعت نساجی باشد و این موضوع دور از دسترس نبوده و شرط تحقق چشم انداز این حوزه تا ۱۴۰۴، همت، پیگیری و تمرکز بر مسائل مربوطه است.

وی با بیان اینکه برای بازگشت صنعت نساجی استان به دوران طلایی خود، از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنیم، عنوان کرد: در این راستا باید مسائل و مشکلات پیش روی صنعت نساجی استان، واقع بینانه و به صورت دقیق اولویت بندی و جلساتی برای حل مصداقی هر یک از آنها برگزار شود.

فاطمی همچنین با تاکید بر اینکه با مرور مداوم مشکلات، بی برنامگی و حرف و جلسات بدون عمل مشکلات حل نمی شود، تصریح کرد: به منظور حل مسائل و مشکلات صنعت نساجی استان در زمینه تامین مواد اولیه، با استاندار خوزستان و مدیرعامل مجموعه پتروشیمی تندگویان دیدار و ضمن تبیین جایگاه ویژه استان یزد در صنعت نساجی، پیگیری ها و اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

استاندار یزد از عزم جدی استان بر تکمیل زنجیره صنعت نساجی استان از مواد اولیه تا ریسندگی، بافندگی و پوشاک و نیز حل مسائل فرا روی صنایع نساجی استان در قالب مصوبه سفر رییس جمهور به استان مبنی بر احصاء مسائل صنایع و پیگیری آن در سطح نهاد ریاست جمهوری، خبر داد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×