اخبار فرش ماشینی

فرماندار کاشان: ۷۵ درصد فرش ماشینی کشور در منطقه کاشان تولید می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

حمیدرضا مومنیان عصر روز دوشنبه در نشست بررسی مشکلات صنایع نساجی این شهرستان اظهار کرد: افزون بر استقرار واحدهای صنعتی فرش ماشینی، کاشان از ظرفیت های علمی این کالا در زیر مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار است.
وی از موقعیت جغرافیایی کاشان به عنوان نقطه طلایی برای سرمایه گذاری یاد کرد و افزود: قرار گرفتن بین چند استان برای جابجایی کالا، امنیت سرمایه گذار، انبار کالا و نزدیکی به تهران ازجمله ویژگی های کاشان برای سرمایه گذاری است.
معاون استاندار اصفهان با بیان این که سرمایه گذاری در کاشان در مرحله جهش قرارگرفته است، از سرمایه گذاری سیتروئن در سایپا خبر داد و ارزش سرمایه گذاری آن را افزون بر ۴۰۰ میلیون دلار اعلام کرد.
مومنیان خاطر نشان کرد: به همین علت تابلو سایپا کاشان نیز به سایپا سیتروئن تغییر یافته است.
وی هم چنین با اشاره به این که کاشان تنها شهرستانی در کشور است که به جز مرکزهای استان، دارای ستاد اقتصاد مقاومتی است تاکید کرد: به همین علت برنامه های اجرای اقتصاد مقاومتی با تقویت دراین منطقه دنبال می شود.
فرماندار کاشان گفت: فرایند کار و تولید در دولت تدبیر و امید رونق گرفت اما متاسفانه مورد بی مهری زیادی به خصوص در سه ماه گذشته قرارگرفت.
در این نشست که با حضور افسانه محرابی مدیرکل نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالن اجتماعات اطاق بازرگانی کاشان برگزار شد، صاحبان صنایع نساجی و پوشاک شهرستان به ارائه مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی تولیدی خود پرداختند و راهکارهای لازم برای برای مشکلات بیان شد.
بیش از یک هزار واحد صنعتی تولیدی کوچک و بزرگ در شهرستان کاشان فعالیت می کنند که عمده آنها در زمینه فرش ماشینی و مسوجات است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×