اخبار نساجی

سفر هیات تجاری ایران، روابط اقتصادی تهران و دهلی را گسترش می دهد

پی.اس.چاندوک
سفر هیات تجاری ایران، روابط اقتصادی تهران و دهلی را گسترش می دهد

سفر هیات تجاری ایران، روابط اقتصادی تهران و دهلی را گسترش می دهد دهلی نو – معاون رییس اتاق بازرگانی هند و ایران تاکید کرد که سفر هیات تجاری ایران به هند، روابط اقتصادی این دو کشور دوست را تقویت کرده و گسترش می دهد.

به گزارش ایرنا ؛ ‘پی.اس.چاندوک’ همزمان با سفر هیات تجاری ایران به هند در گفت وگو با خبرنگار ایرنا نسبت به ایجاد فرصت های جدید برای توسعه همکاری بازرگانی و اقتصادی دو کشور در جریان دیدار هیات تجاری ایران از هند ابراز خوش بینی کرد.

وی با اشاره به اینکه فرصت های بزرگی در بسیاری از بخش ها و طرح های زیرساختی وجود دارد، اظهار داشت: مشارکت در این پروژه ها برای توسعه روابط اقتصادی دو کشور بسیار مهم است.

چندوک با بیان اینکه هند و ایران گام های بلندی برای ارتقای روابط تجاری خود برداشته اند؛ گفت: چشم اندازهای آینده روشن است و ادامه تلاش دو کشور به طور قطع به ارتقای تجارت دوجانبه در بسیاری از زمینه ها می انجامد.

وی افزود: تجارت دوجانبه هند و ایران حدود ۱۳.۶ میلیارد دلار است و ۲.۷۴ میلیارد دلار آن را صادرات هند تشکیل می دهد که مهمترین کالای مورد تجارت میان دو کشور نفت است که حدود ۱۲ درصد کل نفت واردات هند از ایران تامین می شود.

هیاتی متشکل از ۵۰ نفر از تجار و بازرگانان ایرانی به سرپرستی یحیی آل اسحاق رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران در پاسخ به سفر هیات ۷۰ نفره هندی در دوماه قبل به ایران برای گسترش روابط تجاری و اقتصادی بین دوکشور درهند بسر می برد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فدراسیون سازمان های صادراتی هند در ماه مارس هیات بزرگ تجاری را به ایران برده بود که با پاسخ های امیدوارکننده ای تاجران ایرانی مواجه شدند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×