اخبار نساجی

مراکز عرضه برنج ایرانی ارزان مشخص نیست

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مراکز عرضه برنج ایرانی ارزان مشخص نیست

به‌رغم اخبار مطرح شده در زمینه آغاز توزیع ۵۰ هزار تن برنج مرغوب ایرانی به قیمت زیر ۲ هزار تومان از روز گذشته در سراسر کشور هنوز محل عرضه این برنج‌ها در استان تهران مشخص نیست.

به گزارش افکارنیوز به نقل از همشهری آنلاین؛ مدیرکل تامین و توزیع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به توزیع بیش از ۵۰ هزار تن برنج مرغوب ایرانی از محل خریدهای تضمینی شرکت بازرگانی دولتی ایران در سال‌های ۸۹ و ۹۰ و با قیمتی کمتر از ۲ هزار تومان در شبکه توزیع منتخب وزارت صنعت، معدن و تجارت به خبرنگار ما گفت:

این برنج‌ها از انواع مرغوب برنج خرید تضمینی است که با توجه به پایان فصل برداشت برنج تولید داخل و فاصله ۳ ماهه تا زمان برداشت بعدی این محصول برای کاهش قیمت‌ها عرضه می‌شود. علی پورکاوه گفت: سهمیه استان تهران به سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان تحویل شده تا در شبکه توزیع منتخب این سازمان عرضه شود.

با وجود این به‌نظر می‌رسد عرضه این برنج‌ها در چارچوب فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سازمان میادین میوه و تره‌بار و برخی دیگر از مراکز منتخب خرده فروشی عرضه شود. این در حالی است که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اظهار بی‌اطلاعی از تحویل این برنج‌ها به سازمان ذی‌ربط خود به خبرنگار ما گفت: در مورد نحوه توزیع این برنج‌ها نیز باید دستورالعمل توزیع این محصول را دریافت کنیم که تا این لحظه اطلاعی از این دستورالعمل ندارم. یدالله صادقی افزود: به محض مشخص شدن زمان و نحوه توزیع این برنج‌ها اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×