اخبار نساجی

گزارش روزانه بورس؛ ۸۶۷ میلیون برگه سهم در بورس تهران معامله شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

گزارش روزانه بورس؛ 867 میلیون برگه سهم در بورس تهران معامله شد

ارزش معاملات بورس اوراق بهادار تهران روز گذشته به بیش از ۳ هزار و ۷۸۲ میلیاردریال رسید و ۸۶۷ میلیون برگه سهم نیز توسط معامله گران داد و ستد شد.

به گزارش مهر، در داد و ستدهای امروش شنبه بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل متاثر از رشد قیمت نمادهای هلدینگ پارسیان، بانک ملت، سرمایه گذاری غدیر و مخابرات ۴۵۰ واحد بالا رفت و به عدد ۷۸ هزار و ۸۷۴ رسید.

این در حالی است که دماسنج بازار در دقایق ابتدایی معاملات توانست برای ساعتی سد ۷۹ هزار واحد را بشکند اما پس از مدتی عقب نشینی کرد و در مرز ۷۸ هزار واحد آرام گرفت. نمادهای هلدینگ خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت اصفهان مهم ترین نمادهایی بودند که با تاثیر منفی بر شاخص، اجازه تثبیت این متغیر در کانال ۷۹ هزار را ندادند.

دیروز شاخص صنعت نیز ۸۱ واحد صعودی شد و در حالی که شاخص بازار اول ۶۹۸ واحد رشد را تجربه کرد شاخص بازار دوم با افتی هزار و ۸۹ واحدی به کار خود پایان داد. معامله گران تالار حافظ امروز بالغ بر ۸۶۷ میلیون برگه سهم را در بازار دست به دست کردند که ارزش این معاملات بیش از سه هزار و ۷۸۲ میلیارد ریال بود. ارزش بازار نیز به عدد ۳۸۵ هزار میلیاردتومان رسید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×