اخبار فرش ماشینی

صنعت فرشبافی در لرستان رایگان آموزش داده می‌شود

رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: شرکت سهامی فرش لرستان، کارگاههای متمرکز خصوصی در شهرها و روستاهای استان برای ارائه آموزش رایگان به علاقه مندان دایر می کند.

ایرج کاویانی در جمع خبرنگاران افزود: امروزه فرشبافی نه تنها یک هنر بلکه یک صنعت و تجارت محسوب می شود و توجه ویژه به این هنرصنعت، علاوه بر معرفی فرش استان گام مهمی در راستای اعتلای اقتصاد این حوزه خواهد بود.

وی اظهار داشت: در این راستا آموزش های رایگان فرشبافی در سه مقطع به علاقه مندان در سطح استان لرستان ارائه می شود.رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: صنعت فرشبافی در لرستان ظرفیت لازم برای ایجاد اشتغال مولد و افزایش درآمدهای صادراتی و اقتصادی را دارد.

کاویانی گفت: شرکت سهامی فرش لرستان، کارگاههای متمرکز خصوصی در شهرها و روستاهای استان برای ارائه آموزش رایگان به علاقه مندان دایر می کند.

وی گفت: پس از پایان این دوره ها، دار قالی و مواد اولیه موردنیاز در اختیار افراد برای کار و تولید در این عرصه قرار می گیرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×