اخبار نساجی

انتقادهای رییس اتاق تهران در نشست با دادستان کل: بانک‌ها از ریل اصلی خود خارج شدند

 

انتقادهای رییس اتاق تهران در نشست با دادستان کل: بانک‌ها از ریل اصلی خود خارج شدند

 

    رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران با بیان اینکه بانک‌ها از ریل اصلی خود خارج شده اند، گفت: فشار بر فعالان اقتصادی به واسطه این امر، زیاد شده است.یحیی ال اسحاق در نشست فعالان اقتصادی برای حل مشکل بازپرداخت وام های ارزی در اتاق ایران گفت: هم اکنون روابط بانکی با فعالان اقتصادی مشکلات زیادی دارد و تا زمانی که این رابطه میان بانکها با فعالان اقتصادی و بانکها با بانک مرکزی، ساماندهی نشود، خروجی آن فشار بر فعالان اقتصادی است.

به گزارش مهر،رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران افزود: در حال حاضر فضای متلاطم اقتصادی برای فعالان اقتصادی شرایط پایداری نیست و همین امر ما را در مقایسه با رقبا، با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

وی تصریح کرد: فعالان اقتصادی شرایط سخت را پذیرفته اند، اما متاسفانه تصمیم گیران هنوز این شرایط را نپذیرفته اند. این در حالی است که باید با فعالان اقتصادی با مدیریت ویژه رفتار کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

آل اسحاق ادامه داد: حل مشکلات باید ریشه‌ای صورت گیرد و با توجه به اقتضائات روز، راهکارهای عملیاتی پیشنهاد و اجرایی کرد.

به اعتقاد وی، یکی از امشکلات اساسی کشور بانک و روابط بانکی است که فضای اقتصادی را به چالش کشانده است؛ به عبارت دیگر، بانکها از ریل اصلی خود خارج شده اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×