اخبار فرش ماشینی

استاندار اردبیل : مشکل کارخانه سبلان‎ ‎پارچه بر طرف شد‎ ‎

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

استاندار اردبیل گفت : مشکل‎ ‎کارخانه سبلان پارچه در اردبیل با واگذاری مدیریت این واحد تولیدی به بانک تجارت بر‏‎ ‎طرف شد‎. ‎
‎”‎منصور حقیقت‏‎ ‎پور” عصر چهارشنبه در حاشیه گشایش شعبه بانک توسعه صادارت در اردبیل در گفت و گو با‎ ‎خبرنگار ایرنا افزود : براساس توافق اولیه که بین استانداری ، مدیریت سابق کارخانه‎ ‎، بانک تجارت و وزارت صنایع و معادن انجام گرفت ،قرار شد برای دو سال آینده مدیریت‎ ‎تولید کارخانه سبلان پارچه در اختیار بانک تجارت قرار بگیرد‎.
‎وی اظهار داشت‎ : ‎مقدمه کار در حال فراهم شدن است و در روزهای آینده نماینده بانک تجارت در این‎ ‎کارخانه مستقر خواهد شد و کارخانه سبلان پارچه با تزریق سرمایه در گردش فعالیت‎ ‎تولیدی خود را آغاز خواهد کرد‎ .
‎وی همچنین درباره مطالبه های معوقه کارگران این‎ ‎کارخانه گفت : این موضوع از مشکلات کارگران این واحد تولیدی است که با اقدام های‎ ‎انجام شده در این زمینه ، این مشکل به زودی بر طرف می شود‎.
‎حقیقت پور افزود‎ : ‎کارگران کارخانه نزدیک به ۲۱ میلیارد ریال مطالبه معوقه دارند که به تدریج از محل‎ ‎تولید و یا از محل سرمایه در حال گردش این مبلغ پرداخت خواهد شد‎.

‎کارخانه سبلان‎ ‎پارچه که تولید کننده انواع پارچه و منسوجات است ، به لحاظ مشکلات مدیریتی از مدتی‎ ‎قبل با وقفه هایی در تولید مواجه شده و این موضوع سبب ایجاد مشکلاتی برای کارگران‎ ‎این واحد بزرگ تولیدی در استان اردبیل شده بود‎.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×