اخبار فرش ماشینی

بدهی دو کارخانه بزرگ نساجی استمهال شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایندگان ویژه رئیس جمهور در کارگروه حمایت از تولید، در راستای حمایت از تولید داخلی، بدهی شرکتهای ریسندگی و بافندگی کاشان و نساجی کاشان را استمهال کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، نمایندگان ویژه رئیس جمهور در کارگروه حمایت از تولید بنا به پیشنهاد وزارت صنایع و معادن و به استناد اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با استمهال بدهی شرکتهای ریسندگی و بافندگی کاشان و نساجی کاشان موافقت کرد.
براساس این مصوبه بدهی شرکتهای ریسندگی و بافندگی کاشان و نساجی کاشان به صندوق تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی کشور و همچنین بدهی ارزی و ریالی شرکت‌های مذکور به سیستم بانکی کشور از جمله بانک‌های تجارت، صادرات، توسعه صادرات، صنعت و معدن، ملی، سپه و ملت مشروط به انجام موارد زیر به مدت یکسال استمهال می‌شود.

شرکت‌های یاد شده باید ظرف یک ماه استراتژی و برنامه‌های خود جهت بازپرداخت بدهی‌های استمهال شده و همچنین برنامه چگونگی احیا شرکت‌ها و روش های جلوگیری از بروز محدد مشکل را به سیستم بانکی و صندوق تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی کشور ارایه کند.
همچنین شرکت‌های یاد شده باید ظرف دو ماه نسبت به تجدید ارزیابی دارایی ‌های خود اقدام و گزارش عملکرد خود را به صورت هر دو ماه یکبار به دبیرخانه کارگروه حمایت از تولید و دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنایع و معادن ارائه کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×