اخبار فرش ماشینی

برپایی نمایشگاه بین‌المللی چرم و صنایع وابسته در اردبیل برپایی نمایشگاه بین‌المللی چرم و صنایع وابسته در اردبیل

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

برای نخستین بار و با حضور چند کشور خارجی نمایشگاه بین‌المللی چرم و صنایع وابسته پس‌فردا در اردبیل گشایش می‌یابد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان اردبیل در جلسه هماهنگی این نمایشگاه افزود: نخستین نمایشگاه کیف، کفش و صنایع وابسته ۲۷ بهمن ماه ۸۹ سال‌جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل برگزار خواهد شد.
رضا عادل‌پرست اظهار داشت: برای حضور در این نمایشگاه از کشور ترکیه و آذربایجان دعوت کردیم تا محصولات خود را در ارتباط با چرم و صنایع آن عرضه کنند.
وی تصریح کرد: علاوه بر این دو کشور خارجی نمایندگانی از استان‌های تهران، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، مشهد، زنجان و اردبیل در این نمایشگاه حاضر شده و محصولات خود را به دید عموم خواهند گذاشت.
عادل‌پرست با بیان این‌که تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری این نمایشگاه مهیا شده است، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع برپا خواهد بود.
وی ادامه داد: تاکنون و در دوران ثبت‌نام بالغ بر ۸۰ شرکت برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند که امیدواریم با حضور به موقع خود بتوانند زمینه برپایی یک نمایشگاه مطلوب را فراهم کنند.
رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان اردبیل اضافه کرد: برای شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه تسهیلات مناسبی برای اسکان، ایاب و ذهاب و شرکت در نمایشگاه قایل شده‌ایم که امیدواریم در سایه این تسهیلات بتوانیم نمایشگاه آبرومندی را برپا کنیم.
عادل‌پرست گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارایه آخرین دستاوردهای صنعت چرم کشور است و کشورهای همسایه ایران در شمالغرب با هدف ارایه توانمندی‌های خود به این نمایشگاه دعوت شدند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×