اخبار فرش ماشینی

سومین جشنواره فرش دستباف در آذربایجان شرقی برگزار می شود

 

سومین جشنواره فرش دستباف در آذربایجان شرقی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعلی سلیمانیˈ در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه امکان برگزاری این جشنواره در عشایر استان نیز وجود دارد، اظهار کرد: این جشنواره با شعار ˈهر فروشگاه یک نمایشگاهˈ توسط اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت و با همکاری مرکز ملی فرش ایران و تشکل های قالی از ۲۲ بهمن تا ۲۲ اسفند امسال برپا می شود.

وی معرفی بیشتر قالی به مصرف کنندگان، ایجاد انگیزه، تحرک و رونق بخشیدن به بازارهای داخلی و ایجاد اطمینان خاطر و جلب اعتماد مشتریان را از اهداف اصلی این جشنواره عنوان کرد.

سلیمانی با بیان اینکه بیشتر جشنواره ها جنبه فرهنگی دارند، افزود: این جشنواره علاوه بر جنبه های فرهنگی در حقیقت ماهیت اقتصادی داشته و مشارکت فروشندگان فرش دستبافت موجب پدید آمدن امتیازهای ویژه ای در این نمایشگاه می شود.

وی گفت: قالی فروشانی که در این نمایشگاه شرکت دارند بر اساس معرفی ستاد جشنواره باید دست کم با پنج درصد تخفیف، قالی های خود را به فروش رسانده و مطابق فاکتورهای فروش مورد تایید این جشنواره اقدام کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سلیمانی ارایه امتیازهای طلایی شامل ایجاد فضای مجازی و پورتال جشنواره در آدرس اینترنتی ˈwww.carpetFestival.comˈ، ثبت نام اسامی مشارکت کنندگان در پورتال و تبلیغات قالی فروشان، توزیع بروشور و کتابچه را از مزیت های اصلی این جشنواره اعلام کرد.

وی ادامه داد: هدایت خریداران از طریق تبلیغات محیطی به فروشگاه، ایجاد صفحه اختصاصی در پورتال جشنواره و شناساندن محل فروشگاه از طریق وب سایت بین اللمللی ˈwww.maps.google.comˈ، پوشش خبری از طریق پورتال ˈwww.egt.irˈ و رسانه های دیداری و شنیداری و ایجاد بسترهای جدید اطلاع رسانی از دیگر مزایای این نمایشگاه برای شرکت کنندگان است.

سلیمانی یادآوری کرد: برای نخستین بار در کشور ایجاد بازارچه مجازی فروش قالی از طریق ثبت نام اینترنتی و نمایش قالی های مورد نظر توسط خود فروشندگان فرش، ایجاد تور گردشگری از تولید تا فروش قالی، معرفی مکان های تولیدی و فروش فرش دستبافت از دیگر ویژگی های جشنواره سوم فروش فرش دستبافت به شمار می رود.

رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر شده در مدت برگزاری این جشنواره برندهای معتبر فرش از جمله فرش آذرشهر و هریس به صورت کارشناسی معرفی شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×