اخبار نساجی

وزیر اقتصاد امارات:ایران برای ما کشور مهمی است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

وزیر اقتصاد امارات:ایران برای ما کشور مهمی است

مناسبات تجاری ایران و امارات جهش می یابد

    سلطان المنصوری, وزیر اقتصاد امارات گفت:در صورت برداشته شدن تحریم ها از ایران سرمایه گذاری های امارات در این کشور می تواند در بخش های بیمارستانی و حمل و نقل جریان یابد.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی تهران به نقل از”زاویه”, وزیر اقتصاد امارات با تاکید بر اهمیت ایران برای امارات, منطقه و جهان,توافقات اخیر این کشور با غرب را یک رویداد تاریخی دانسته و تصریح کرد در صورتیکه این توافقات به نتیجه برسند و تحریم ها برداشته شوند امارات اولین کشوری خواهد بود که از این فرآیند منتفع شده و می تواند سطح مبادلات تجاری خود با شریک مهمی چون ایران را به سطح چند سال پیش برساند. منصوری درباره پروژه ساخت هتل های زنجیره ای روتانا در ایران گفت: در صورت رفع مانع تحریم ها این سرمایه گذاری اماراتی می تواند در ایران با همکاری شرکای ایرانی بدون مانع پیش رود. وزیر اقتصاد امارات سرمایه گذاری در بخش های هوانوردی, جهانگردی, لجستیک و حمل و نقل را از علاقمندی های امارات برای سرمایه گذاری در ایران عنوان کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×