اخبار فرش ماشینی

گزراش نمایشگاه هایتکس ۲۰۱۰ ترکیه ‏

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه هایتکس ۲۰۱۰ در شهر استانبول ترکیه و از تاریخ ۱۵ الی ۱۸ می ۲۰۱۰ مطابق با ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت ۸۹  و در مرکز نمایشگاهی تویاپ برگزار گردید  این نمایشگاه که با حضور ۱۳۲ شرکت برگزار شد نتوانست بازدیدکنندگان خود را به اندازه پیش بینی ها جذب کند .   
نمایشگاه هایتکس هر ۲ سال یکبار برگزار میشود و به عنوان بزرگترین رویداد صنعت منسوجات بیبافت خاور میانه محسوب می شود.  دوره قبلی این نمایشگاه در سال ۲۰۰۷ برگزار شده بود  و دوره بعدی نیز در سال ۲۰۱۲ برگزار می شود.

در بین شرکت های حاضر در نمایشگاه نظرات مختلفی وجود داشت و در مقابل تعدادی از شرکت ها که نمایشگاهرا کمتر از حد انتظار خواندند عده ای نیز آن را بسیار مفید و مناسب دانستند.  ا ما به عقیده همگان علت اصلی این مطلب نزدیکی نمایشگاه ایتما اسیایی به نمایشگاه هایتکس بود چرا که بسیار ی از شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان در سایه نمایشگاه ایتما اسیا توجه کمتری به این نمایشگاه داشتند.  

‏ نمایشگاه هایتکس امسال در کنار دو نمایشگاه دیگر نساجی یعنی نمایشگاه نخ استانبول و نمایشگاه ماشین آلات یوروآسیا برگزار گردید. در نمایشگاه امسال مجله کهن ،  شرکت لفاف زرین ( تولید کننده فیلم های پلی اتیلن)  و  نساجی امروز حضور یافتند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×