اخبار فرش ماشینی

آغاز نهمین نمایشگاه فرش دستباف چین با حضور ایران

نهمین نمایشگاه فرش دستباف چین، امروز ( اول تیر) در شینینگ مرکز استان کینگهای چین با حضور جمهوری اسلامی ایران آغاز می شود.

معاون تحقیقات و آموزش مرکز ملی فرش ایران با اعلام این خبر گفت: هیئت ۳۰ نفری از تولید کنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف برای حضور در این نمایشگاه عازم چین شده اند.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران ؛ ابراهیم عزیزی ، فضای نمایشگاهی مربوط به شرکت کنندگان ایرانی را بسیار خوب توصیف کرد و افزود : غرفه های نمایشگاه در دو سالن بزرگ قرار دارد ، یکی از این سالن ها به چین و سالن دیگر به کشورهای تولیدکننده فرش از جمله ایران اختصاص داده شده است.

وی اعلام کرد: ایران در این نمایشگاه دارای یک پاویون اختصاصی با ۱۴ غرفه است. فضای متعلق به شرکت کنندگان ایرانی در این نمایشگاه ۶۰۰ متر مربع است که نام شرکت ها و پرچم ایران بر بالای غرفه ها قرار دارد.

عزیزی با اشاره بر تنوع فرش های موجود در غرفه ها گفت : فرش ها عمدتا با وسعت ۶ تا ۹ مترمربعی و با ابعاد کوچکتر ارائه شده است.

معاون تحقیقات و آموزش مرکز ملی فرش ایران گفت: چینی ها به تابلو فرش های ایران خیلی ابراز علاقه می کنند و مدت ها در برابر تابلو فرش ها می ایستند و با تحسین به آن می نگرند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

عزیزی ابراز امیدواری کرد: با حضور در این نمایشگاه مناسبت های خود را با کشور چین گسترش دهیم و ضمن تثبیت بازارهای گذشته، تبادل و تعامل با بازارهای نوین برقرار کنیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×