اخبار نساجی

بهره مالکانه دوباره در مجلس بررسی می‌شود

 

بهره مالکانه دوباره در مجلس بررسی می‌شود

    معاون وزیر صنعت از بررسی سیاست آزادسازی قیمت سنگ ‌آهن در وزارت صنعت خبر داد و گفت: قرار شد موضوع بهره مالکانه معادن سنگ آهن با حضور مسئولان وزارت صنعت در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

مهدی کرباسیان در گفت و گو با فارس در واکنش به تصویب بهره مالکانه ۳۰ درصدی برای معادن سنگ آهن در کمیسیون تلفیق، اظهار داشت: آنچه که دولت در این مورد به مجلس پیشنهاد کرد، حاصل یک اجماع در دولت بود ولی این موضوع در کمیسیون تلفیق مورد تغییر اساسی قرار گرفت.

کرباسیان تصریح کرد: قرار است در یک جلسه کارشناسی در کمیسیون صنایع مجلس حاضر شویم و با حضور نمایندگان شرکت‌های فولادی و معدنی‌ها در مورد بهره مالکانه معادن سنگ آهن بررسی و تصمیم‌گیری شود.

وی با بیان اینکه تصمیم مجلس و دولت باید در جهت حمایت از سرمایه‌گذاری باشد، افزود: مصوبه دولت در مورد بهره مالکانه معادن سنگ آهن همان تبصره سال گذشته یعنی ۵ درصد بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی در مورد پیگیری موضوع آزادسازی قیمت سنگ آهن نیز گفت: برخی معدنکاران متقاضی آزادسازی قیمت سنگ آهن هستند.

رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ادامه داد: این سیاست در وزارت صنعت در حال پیگیری و بحث است و هنوز به جمع بندی نرسیده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×