اخبار فرش ماشینی

حضور رئیس جمهور برای افتتاح کارخانه نساجی در کلاردشت

حضور رئیس جمهور برای افتتاح کارخانه نساجی در کلاردشت

استاندار مازندران خبر داد:
حضور رئیس جمهور برای افتتاح کارخانه نساجی در کلاردشت

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با اشاره به اینکه برای بهره‌برداری واحد صنعتی در کلاردشت در نظر داریم رئیس جمهور را به مازندران دعوت کنیم، گفت: کارخانه بزرگ صنعت نساجی در کلاردشت با عنوان میشابافت به زودی به بهره‌برداری می‌رسد که این افتتاح با حضور رئیس جمهور انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی‌اکبر طاهایی یکشنبه شب در چهارمین کارگروه تخصصی امور اقتصادی و تولیدی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه هدف مسئولان حمایت از تولیدکنندگان عرصه صنعت است، بیان داشت: استقرار صنعت باید توام با ایجاد محیط زیست سالم باشد و اگر از سوی تولید‌کننده‌ها تخطی در مباحث زیست محیطی صورت گیرد به طور جدی موارد قانونی اعمال می‌شود.
وی افزود: تشکیل جلسات تخصصی دلیل بر سیاه‌نمایی نیست بلکه رسیدگی به مشکلات و قدرتمندشدن شهرک‌های صنعتی است.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان در تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی فعالیت خوبی داشتند، تصریح کرد: سازمان محیط زیست رویکرد خوبی در استقرار واحدهای صنعتی در مازندران داشته است.
استاندار مازندران مشکل واحدهای صنعتی را بعد از هدفمندی یارانه‌ها به حق دانست و یادآور شد: بسته حمایتی یارانه‌ها ویژه صنایع و واحدهای تولیدی به درستی اجرا نشد و در حال پیگیری تحقق آن هستیم.
وی عنوان کرد: با تجمیع وزارت صنایع و بازرگانی فرایند ساختاری به درستی شکل می‌گیرد و بازرگانی در خدمت تولید و صنعت قرار می‌گیرد.

طاهایی رویکرد سرمایه‌گذاران و کارفرمایان را در ایجاد اشتغال پایدار خداپسندانه دانست و گفت: با توجه به مشکلاتی که در بخش صنایع و واحدهای تولیدی پیش آمده کارفرمایان تلاش می‌کنند تا بیکاری کارگران به حداقل برسد و آنهایی که از طریق رانت امتیازهای غیرقانونی کسب کردند بدانند که به سرانجام نخواهند رسید.
نماینده عالی دولت در مازندران ایجاد اتاق گفت‌وگو را در اتاق بازرگانی مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: شکل‌گیری اتاق گفت‌گو در اتاق بازرگانی که محور سرمایه‌گذاری در استان است می‌‌تواند بخشی از مباحث را به موضوع‌های شهرک‌های صنعتی اختصاص دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به محرومیت‌های استان که از سابق بر جای مانده است اشاره کرد و متذکر شد: راه‌هایی که به آسفالت نیاز است هنوز ۵۰ درصد آن در مناطق دوردست مازندران برجای مانده است.
طاهایی خاطرنشان کرد: باید بستری ایجاد شود تا شهرک‌های صنعتی و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن با استفاده از دانش روز در اختیار تولیدات استان مازندران باشند.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه برای بهره‌برداری واحد صنعتی در کلاردشت در نظر داریم رئیس جمهور را به مازندران دعوت کنیم، اذعان داشت: کارخانه بزرگ صنعت نساجی در کلاردشت با عنوان میشابافت به زودی به بهره برداری می‌رسد که این افتتاح با حضور رئیس جمهور انجام می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×