اخبار فرش ماشینی

رشد ۴۰ درصدی صادرات منسوجات

 

رشد 40 درصدی صادرات منسوجات

 

توسعه کامل مبادی ورودی پنبه و صفر شدن سود بازرگانی نخ جوت به عنوان مواد اولیه واحدهای تولیدی فرش از جمله اقدامات صورت گرفته در خصوص تخفیف و حل مشکلات صنعت نساجی کشور می‌باشد.

در پی درج اخباری با عنوان «تهدید شغل ۱۰۰ هزار کارگر نساجی اصفهان» در گروه کارگری ایلنا، وزارت صنعت، معدن و تجارت جوابیه‌ای ارسال کرده است که مطابق قانون مطبوعات به طور کامل در ادامه می‌آید:

– در خصوص بهبود وضعیت صنایع نساجی کشور به اطلاع می‌رساند، همواره برنامه ریزی‌ها وچاره اندیشی‌های مناسب جهت رفع دغدغه‌های تولیدکنندگان و تسهیل روند فعالیت‌های تولیدی و حفظ اشتغال براساس ضوابط و اختیارات محوله از اهداف کلان وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده که از آن جمله می‌توان به صفر نمودن سود بازرگانی پنبه به عنوان مهم‌ترین ماده اولیه مورد نیاز واحدهای نساجی اشاره کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین توسعه کامل مبادی ورودی پنبه و صفر شدن سود بازرگانی نخ جوت به عنوان مواد اولیه واحدهای تولیدی فرش عمدتا مستقر دراستان اصفهان و پیگیری مسائل مختلف واحدهای مشکل دار از طریق کارگروه‌های حمایت از تولید و ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرکهای صنعتی و بسیاری موارد دیگر از جمله اقدامات این وزارت در خصوص تخفیف و حل مشکلات صنعت نساجی کشور می‌باشد.

ضمنا موراد عنوان شده طی خبر مذکور در شرایطی بیان گردیده است که صادرات صنایع نساجی، چرم، کفش و پوشاک در دو ماهه سال جاری در قیاس با مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۰ درصدی داشته است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×