اخبار نساجی

لیست ۹ شرکت برتر چمن مصنوعی ترکیه

در ترکیه از کجا چمن مصنوعی بخریم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

آیا به دنبال چمن مصنوعی مقرون به صرفه هستید؟ آیا می خواهید در ترکیه برای محیط کار یا خانه خود چمن مصنوعی با کیفیت بخرید؟ در این مقاله در این زمینه به شما کمک می کنیم. در لیست زیر ۹ شرکت از معتبرترین تولید کنندگان و تامین کنندگان چمن مصنوعی در ترکیه را بررسی کرده ایم…

بازار چمن مصنوعی در ترکیه

در سال های گذشته، تقاضای فزاینده ای برای چمن مصنوعی در جهان، به ویژه در ترکیه وجود داشته است. مهم ترین دلیل افزایش تقاضا این است که مردم بیشتر از مزایای چمن مصنوعی آگاه می شوند.

شما مجبور نیستید از کودهای شیمیایی، علف کش ها، حشره کش ها، قارچ کش ها یا سایر مواد شیمیایی مضر برای چمن خود استفاده کنید یا بخرید.

چمن مصنوعی بیشتر از چمن طبیعی دوام می آورد و در تمام فصول کشورهای ۴ فصل مانند ترکیه دوام می آورد و نیازی به چمن زنی یا آبیاری مکرر ندارد که می تواند به کاهش هزینه های آبیاری کمک کند.

چمن مصنوعی را می توان بر روی سطوح مختلف از جمله چمن ها، راهروها، پارکینگ ها، حیاط ها، عرشه های استخر، زمین های ورزشی و حتی بخش های رو باز متصل به خانه ها استفاده کرد.

با این حال، از آنجایی که چیزهای تقلبی زیادی در بازار وجود دارد، باید در مورد برندهای معتبر چمن مصنوعی هم تحقیق کنید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این شرکت ها در کیفیت محصولات تولیدی و قیمتشان از همتایان خود متمایز هستند. آنها همچنین با سالها تجربه در صنعت با سرمایه گذاری در نوآوری های تکنولوژیکی و پایداری زیست محیطی قابل اعتماد هستند.

 

۹ تولید کننده و تامین کننده برتر در ترکیه

 

گروه انتگرال- Integral Group
نوع فعالیت: تولید کننده و صادرکننده
دفتر مرکزی: Metro 34 Plaza No:23/70 IOSB Bedrettin Dalan Bulvarı Basaksehir، استانبول، ترکیه
تجربه کاری: بیش از ۲۰ سال

منبع: integralgroup.com.tr

مجموعه چمن مصنوعی انتگرال شامل چندین برند فعال و با کیفیت است که برای پاسخگویی به طیف گسترده ای از نیازهای ورزشی و تفریحی در سراسر جهان طراحی شده اند.

گروه Integral چشم انداز تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در سازه های ورزشی را دارد، آنها دارای چندین مارک چمن مصنوعی مانند Avengrass، Wallgrass، Peragrass هستند.

محصولات اصلی

Avengrass به نصب و تولید چمن های ورزشی و منظره می پردازد.

برند Wallgrass آنها در نصب چمن روی دیوارها تخصص دارد.

تمام چمن آنها در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است، در برابر آب و هوا مقاوم است و احساس طبیعی دارد.

علاوه بر این، تمام چمن مصنوعی آنها دارای گارانتی بین المللی است.

مزیت 

هنگام انتخاب خرید از یکی از مارک های چمن مصنوعی گروه انتگرال، توسط یک رهبر جهانی بین المللی در زمینه چمن مصنوعی و سازه های ورزشی خدمات ارائه می شود. آنها به بیش از ۶۰ کشور صادر کرده اند.

  • چمن مصنوعی دارای گواهینامه ملی و بین المللی
  • قابلیت تولید و نصب بیش از ۵ میلیون متر مربع چمن مصنوعی
  • متخصص در زملن های ورزشی، منظره و دکوراسیون و چمن مصنوعی دیوار

 

گروه هاتکو- Hatko Group
نوع فعالیت: تولید کننده – نصب کننده و صادرکننده
دفتر مرکزی:  akar cadesi. iTower Kat: 3 No: 11, 34384 Şişli – Bomonti، استانبول، ترکیه
تجربه کاری: از سال ۲۰۰۶

منبع: hatkosport.com

گروه هاتکو در سراسر جهان چمن مصنوعی ورزشی را طراحی، تامین و نصب می کند. آنها بیش از ۴۰۰ زمین چمن مصنوعی دارای تاییدیه فیفا را در ۱۰۰ کشور در چهار قاره نصب کرده اند. از طراحی تا نصب، آنها یک راه حل یکپارچه برای تاجران انحصاری یا اپراتورهای بزرگ استادیوم های ورزشی هستند.

محصولات اصلی

گروه هاتکو دارای بسیاری از چمن مصنوعی ورزشی و محوطه سازی با کیفیت بالا و تخصصی است که مطابق با استانداردهای ورزشی مورد نیاز مانند؛ امگا XL، چمن غیر پرکننده و مولتی گراس می باشد.

هر یک از چمن‌های آن‌ها دارای ارتفاع پایل، شکل و فواصل متفاوت و متناسب با هر بودجه‌ای است. علاوه بر این، همچنین از  نظر رنگ، سایه و نخ به کاررفته متفاوت است.

مزیت

چمن مصنوعی هاتکو در جام جهانی فوتبال ۲۰۰۹ و جام خلیج ۲۰۱۰ به نمایش درآمده است.

آنها به عنوان متخصصان حرفه ای چمن ورزشی به ساخت و نصب بیش از ۸۰۰  زمین فیفا در ۱۰۰ کشور مشغول هستند.

  • ظرفیت تولید ۶ میلیون متر مربع
  • جزو ۱۰ تولید کننده برتر چمن مصنوعی در جهان
  • ۱۰ سال گارانتی چمن مصنوعی

 

نورتکس-Nurteks
نوع فعالیت: تولید کننده و صادرکننده
دفتر مرکزی: Yesilkoy Mahallesi، Ataturk Caddesi EGS Business Park، Bakirkoy، استانبول، ترکیه
تجربه کاری: از سال ۱۹۷۲

منبع: nurteks.com.tr/

Nurteks از سال ۱۹۷۲ به تولید چمن مصنوعی پرداخته است. به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان زمین فوتبال چمن مصنوعی در ترکیه به شمار میرود. Nurteks به تولید بیش از ۱۰ میلیون متر مربع چمن مصنوعی در سال  دست پیدا کرده است.

محصولات اصلی

Nurteks دارای بیش از ۱۲ نوع مختلف چمن مصنوعی، از جمله Multiactive،  چمن شنی، چمن تنیس، چمن راحت، و چمن مصنوعی تایید شده فیفا است.

هر نوع چمن از نظر ضخامت، ارتفاع پایل، نرمی و مقاومت در برابر ترافیک زیاد پا متفاوت است.

مزیت

در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۶، نورتکس چمن مصنوعی فوتبال را با تاییدیه فیفا تولید کرد. از آن زمان، آنها بیش از ۴۰۰ زمین ورزشی فیفا را تجهیز کرده اند و هدفشان این است که چمن مصنوعی را با استفاده از فناوری پیشرفته ارائه دهند.

  • چمن دارای تاییدیه فیفا
  • طیف گسترده ای از انواع چمن مصنوعی
  • مجهز به تولید با سیستم کیفیت بین المللی ISO 9001

 

ایلکسپورت-Ilkesport
نوع فعالیت: تولید کننده، تامین کننده و صادر کننده
دفتر مرکزی: Adnan Menderes Bulv Inonu Mh 74/1 33130 Yenisehir Mersin TURKEY
تجربه کاری: بیش از ۲۵ سال

منبع: ilkesport.com

ILKESPORT یک شرکت ترکیه ای است که چمن مرغوب را برای ورزش و محوطه سازی چمن مصنوعی از طریق تولید و توزیع پایدار ارائه می دهد.

ILKESPORT می تواند برای پروژه های مسکونی و تجاری مانند زمین های فوتبال، زمین تنیس، بیس بال چمن نصب کند و بیش از ۲۵ سال است که این کار را انجام می دهد.

محصولات اصلی

بسته به شکل مورد نیاز و ساختار الیاف مورد نیاز برای فضای شما، و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، بادوام و ساخته شده برای مقاومت در برابر آب و هوای منحصر به فرد ترکیه، چمن مصنوعی ارایه می دهد.

چمن های ورزشی آنها مطابق با استانداردهای فیفا، راگبی جهانی و سایر استانداردها ساخته شده است.

علاوه بر این، چمن محوطه سازی ILKESPORT بادوام، رنگارنگ، ایمن و درجه یک با قیمت های رقابتی است که برای حیوانات خانگی و کودکان بی خطر است، مناسب برای خانه ها، بالکن ها و پروژه های تجاری.

مزیت 

هنگام انتخاب چمن مصنوعی Ilkesport، از پشتیبانی پس از فروش کارشناسانی برخوردار خواهید شد که در پروژه های بزرگ با ظرفیت تولید بیش از ۱۰ میلیون متر مربع کار کرده اند. علاوه بر این، آنها می توانند ظرف دو هفته چمن مصنوعی در ترکیه بسازند و ارسال کنند.

  • ۸ سال گارانتی
  • چمن مصنوعی سازگار با محیط زیست
  • پشتیبانی پس از فروش

 

گل گرس-Goal Grass
نوع فعالیت: تامین کننده و نصاب
دفتر مرکزی: Mahmutbey Mahallesi 2475 Sokak No:4-6, 34217, Bagcılar, Istanbul, Turkey

منبع: goalgrass.com

Goal Grass در استانبول واقع شده است و بر ایجاد و نصب چمن مصنوعی در سطح جهانی تمرکز دارد. علاوه بر این، آنها مجموعه کاملی از خدمات چمن مانند: مشاوره، طراحی، ساخت و نگهداری را ارایه می کنند.

محصولات اصلی

Goal Grass از مواد سازگار با محیط زیست برای طراحی ۹۴ نوع چمن مصنوعی مختلف استفاده می کند که در برابر اصطکاک و سایش مقاوم هستند.

Goal Grass تنها از بهترین مواد سازگار با محیط زیست برای ایجاد چمن مصنوعی استفاده می کند که شبیه چمن طبیعی با رنگ های متفاوت است.

مزیت

هنگامی که تصمیم به نصب چمن مصنوعی از Goal Grass می‌گیرید، توسط کارشناسانی که می‌توانند چمن مصنوعی را برنامه‌ریزی، طراحی و نصب کنند، به شما خدمات ارائه می‌شود، زیرا آنها به شما کمک می‌کنند تا از بین ۹۴ نوع چمن مصنوعی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید که با ۵ سال گارانتی چمن عرضه می‌شود.

  • ۵ سال گارانتی ساخت
  • ۹۴ سبک چمن مصنوعی
  • مواد ممتاز سازگار با محیط زیست

 

ورزش بکا- Beka sport
نوع فعالیت: تولید کننده
دفتر مرکزی: Kosklu Cesme Mahallesi، استانبول – ترکیه

منبع: bekasport.com/en

Beka Sport یک پیشرو در ترکیه در زمینه تولید و توزیع چمن مصنوعی حرفه ای و یا استفاده آماتوری است. آنها بر روی ساخت راه حل های چمن مصنوعی مشتری پسند تمرکز می کنند که از نظر dtex، رنگ و شکل متفاوت است.

محصولات اصلی

چمن بکا اسپورت با رنگ های غنی ساخته شده است و دارای ویژگی های فراوانی است که متناسب با هر زمین ورزشی و نیازی باشد. مشتریان می توانند تکنیک های مختلف بافت، چمن مخصوص ورزش را برای حداکثر عملکرد ورزشی سفارش دهند. هر کدام به گونه ای ساخته شده اند که در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم بوده و از فناوری فیبریل شده ساخته شده اند.

مزیت

می توانید از چمن مصنوعی بکا اسپورت که با نخ فیبریل شده و ۱۰۰% پلی اتیلن ساخته شده لذت ببرید. هر بخش از چمن از مواد درجه یک پایدار ساخته شده است که بدون بو هستند و بیش از حد گرم نمی شوند.

  • ساخته شده از مواد بی بو درجه یک
  • قالبیت تولید انواع چمن مصنوعی سفارشی
  • ساخته شده برای به حداکثر رساندن عملکرد ورزشکاران

 

هدف سنتیک- Hedef Seneteik
نوع فعالیت: تولید کننده
دفتر مرکزی: Ekinciler Cad. erturk sokak. No:4 Kat:5 Onat Plaza Kavacık، Beykoz İstanbul
تجربه کاری: بیش از ۲۰ سال

منبع: hedefsentetik.com.tr/fa/

ظرفیت سالانه تولید چمن مصنوعی Hedef Sentetik بیش از ۳ میلیون فوت مربع در سال است و  برای بیش از ۲۰ سال در  تولید چمن مصنوعی با استفاده از فناوری پیشرفته و مبتنی بر رضایت مشتری دارای سابقه است.

چمن های Hedef Sentetik از طریق کنترل کیفیت دقیق در هر جنبه از خط تولید دارای گواهینامه CE می باشد.

محصولات اصلی

Hedef Sentetik بر روی چمن های مصنوعی ورزشی مانند: چمن مصنوعی فوتبال، چمن چندکاره ورزشی، تنیس و دو ومیدانی تخصص دارد.

به‌عنوان متخصص در چمن‌های مصنوعی مرتبط با ورزش، محصولات  Hedef Sentetik در ارتفاع‌های خاب مختلف، الیاف ۱۰۰% پلی اتیلن، سبک‌ها و سایه‌های مختلف تولید می‌شوند.

علاوه بر این، Hedef Sentetik دارای چمن های شکل C، شکل ستاره و دارای چمن های تایید شده فیفا هستند.

مزیت

هدف سنتتیک این مزیت را دارد که فقط چمن های مصنوعی ورزشی تولید می کند. سیستم کنترل کیفیت و خدمات مشتری مدار آنها را متمایز می کند. آنها در مورد حساسیت محیطی آگاه هستند و برای تولیدات سبز و پایدار و محا فظ سلامت انسان و طبیعت برنامه ریزی شده اند.

  • چمن مصنوعی دارای گواهینامه CE
  • چمن دارای تاییدیه فیفا
  • متخصص تولید چمن مصنوعی ورزشی

 

اکیپ گراس- Ekipgrass
نوع فعالیت: تولید کننده
دفتر مرکزی: Ramazanoğlu Mah. MimarSinan Cad. sultan sokak. No:19-2 Kurtköy – Pendik, 34890
تجربه کاری: از سال ۲۰۰۶

منبع: ekipgrass.com

از سال ۲۰۰۶، شرکت اکیپ اسپور به تولید و صادرات چمن مصنوعی با کیفیت بالا در ترکیه  مشغول است.

طبق استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001: 2000، آنها کل خط تولید خود را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که یکی از بهترین صادرکننده جهانی چمن مصنوعی باشند.

محصولات اصلی

اکیپ دارای انواع چمن ورزشی حرفه ای و چمن محوطه سازی است که بسته به رنگ، هدف و بافت متفاوت است. چمن مصنوعی آنها از یک نخ ضخیم ساخته شده است که با همه اقلیم ها سازگار است و در ارتفاعات مختلف خاب وجود دارد.

آنها دارای چمن مصنوعی چند منظوره، چمن مصنوعی غیر پرکننده، چمن مصنوعی تنیس و بسیاری موارد دیگر هستند. همه آنها برای راه رفتن راحت هستند، برای زانوها و ستون فقرات شما بی ضرر هستند، ترک نمی خورند و فرسوده نمی شوند.

مزیت

مدل کسب و کار اکیپ گراس این است که کار را فقط با هدف رضایت مشتریان خود انجام دهد، به این معنی که آنها کیفیت خدمات خود را به خطر نمی اندازند. در انجام این کار، آنها به دلیل فرآیند کنترل کیفیت سختگیرانه توانسته اند با شرکت های زیادی در بیش از ۲۰ کشور شریک شوند.

  • اهمیت به سلامتی ورزشکاران
  • تولید محدوده وسیعی از چمن مصنوعی
  • ساخته شده تحت استاندارد سیستم مدیریت کیفیت

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×