اخبار فرش ماشینی

حضور قدرتمند شرکت فرش بهشتی در نمایشگاه فرش ماشینی تهران

فرش بهشتی از جمله شرکت های موفق حال حاضر صنعت فرش ماشینی در ایران است که با تکیه بر دانش طراحی فرش و مدیریت قوی جایی برای خود در بین برندهای مطرح باز کرده است.

شرکت فرش بهشتی در پانزدهمین دوره نمایشگاه فرش ماشینی تهران که ۳ الی ۶ آبان ماه امسال در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میشود در سالن ۲۷ غرفه ۶ پذیرای فعالان صنعت فرش ماشینی، فروشندگان، توزیع کنندگان و تجار فرش ماشینی ایران خواهد بود.

قصه ای کهن از دل هنری کهن

فرش بهشتی از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در حوزه‌ی تولید فرش ماشینی آغاز کرده و اکنون حدود ۱۳ سال است که در این صنعت فعالیت دارد.

کلکسیون های فرش بهشتی، طیفی وسیع از سبک ها را شامل می شود که با نگاهی نوین و هنرمندانه خلق شده اند.

فرش های خلق شده توسط فرش بهشتی با دقت و ظرافت بی نظیر در بافت، تراکم بالا و مرغوب ترین نوع الیاف ،تعریفی نو از سطح کیفی فرش ماشینی ارائه می دهند.

مجموعه ی فرش بهشتی ضمن تولید فرش ایرانی با کیفیت و اشتغال زایی برای نسل جوان، فرش و فرهنگ فرش ایرانی را با افتخار به سایر نقاط جهان صادر می کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فرش بهشتی هفت شعبه در سراسر ایران دارد و در نمایشگاه های خارجی نیز با هدف افزایش صادرات حضور فعالی داشته است. فرش بهشتی در نمایگاه های دموتکس ترکیه، دموتکس شانگهای، حضور فعالی داشته است و در ماه دسامبر ۲۰۲۳ نیز در نمایشگاه فرش و کفپوش استانبول حضور خواهد داشت.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×