اخبار نساجی

نماینده مجلس باید از کارگران نساجی مازندران عذر خواهی کند

من به آقای رییس جمهور گفتم که شخص استاندار و نماینده ولی فقیه در استان از نساجی بازدید کردند ولی کاری از دست آن‌ها بر نیامد چرا که اگر قرار بود کاری می‌کردند تا الان این مشکلات حل می‌شد و دلیل این حرف من رجوع کارگران نساجی در مراسم سخنرانی رییس جمهور می‌باشد.

آیت الله معلمی امام جمعه قائمشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به اتفاقات پیش آمده در جریان سفر رییس جمهور به مازندران اشاره و به شدت از شخصی که فرد متعرض را کارگر نامید انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، عضو مجلس خبرگان رهبری در مازندران اعلام داشت: آن آقایی که مصاحبه کرده و فرد متعرض را کارگر نامیده است اولا «باید با‌‌ همان سایت مصاحبه و از جامعه کارگران قائمشهر عذر خواهی کند در ثانی به درگاه خداوند توبه نماید.

او در ادامه با اشاره به اینکه فرد متعرض سابقه دار بوده و به ریاست جمهور قبلی هم تعرض کرده تا آنجا که آقای خاتمی به او تفقدی نیز داشته به مزاح گفت: احتمالا» با توجه به تورم موجود این شخص انتظار تفقد بیشتری را دارد.

وی همچنین گفت: این فرد از یکی از بانک‌های استان درخواست وام کلان نموده و چون وام برایش ردیف نشده بود تهدید کرد که بزودی کار دست شما می‌دهم.

آیت الله معلمی انگیزه این شخص را سیاسی ندانست و گفت: او تنها به دنبال منافع اقتصادی خود بوده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

امام جمعه قائمشهر علت عدم حضور خود در شهرستان ساری در خلال سفر ریاست جمهوری را دل آزرده بودن خود از رییس جمهور عنوان داشت و اظهار نمود: بعد از مراسم مرحوم کردان رییس جمهور شخصا «با بنده تماس گرفته و صحبت کردند. من نیز اعلام داشتم به علت اینکه چند قولی که راجع به نساجی داده‌اید عملی نشده بنده دل آزرده‌ام. البته رییس جمهور در این خصوص توضیحاتی داده‌اند که بنده از بیان همه آن‌ها معذوریت دارم. ولی یک جمله گفته‌اند که من نیز آنرا تایید می‌کنم و آن جمله این است که اگر برخی از افراد در استان در این موضوع دخالت نکره بودند تا کنون مساله نساجی به سرانجام می‌رسید.

وی ادامه داد، من در این گفتگو به آقای رییس جمهور گفتم که شخص استاندار و نماینده ولی فقیه در استان از نساجی بازدید کردند ولی کاری از دست آن‌ها بر نیامد چرا که اگر قرار بود کاری می‌کردند تا الان این مشکلات حل می‌شد و دلیل این حرف من رجوع کارگران نساجی در مراسم سخنرانی رییس جمهور می‌باشد.

همچنین آیت الله معلمی در قسمتی از بیانات خود از خرده گرفتن برخی افرادبه اعتراض کارگران اشاره داشته و افزود: بنده این خرده گیری‌ها را قبول ندارم و بر اساس مفاهیم قرآنی عرض می‌کنم کسی نباید صدایش بلند شود مگر اینکه به او ستم شده که به این کارگران نیز ستم شده است.

وی در ادامه گفت: اگر این‌ها جلوی رییس جمهور نتوانند فریاد کنند پس پیش چه کسی فریاد کنند؟ البته شخص رییس جمهور بعد از مراسم به بنده گفتند که من هیچ دلخوری از کارگران ندارم و حق با اینهاست و من نیز در جواب ایشان اعلام داشتم: مردم قائمشهر همه حزب اللهی هستند و در میان آن‌ها از همه حزب اللهی‌تر همین کارگران می‌باشند.

آیت الله معلمی همچنین از استاندار مازندران که بلافاصله در مصاحبه ایی فرد متعرض را کارگر ندانسته و از این قشر زحمتکش دفاع کردند تشکر کرد.

بنا بر این گزارش کارگران نساجی طی بیانیه‌ای ضمن پافشاری بر پیگیری حقوق خود از مجاری قانونی عمل آن فرد معلوم الحال را در تعرض به رییس جمهور محکوم کردند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×