اخبار نساجی

همکاری اتاق ایران با گمرکات کشور برای معرفی بازرگانان خوشنام

 

همکاری اتاق ایران با گمرکات کشور برای معرفی بازرگانان خوشنام

    نایب رییس اتاق ایران از همکاری اتاق ایران با گمرکات کشور برای معرفی بازرگانان خوشنام جهت تسهیل فرآیندهای تشریفات گمرکی خبر داد.

به گزارش ایسنا محسن جلال‌پور نایب رییس اتاق ایران در نشست شورای اداری اتاق کرمان از برگزاری نشست های مشترک اتاق با مسوولان سازمان‌های اقتصادی شهرستان‌های استان در محل اتاق کرمان خبر داد.

جلال پور با اعلام این خبر گفت: پیش از این اتاق کرمان با سفر به چند شهرستان استان کرمان در خصوص مسائل اقتصادی آن شهرستان‌ها با مسوولان محلی بحث و تبادل نظر کرد و نتایج مناسبی نیز حاصل شد.

وی افزود: با توجه به تراکم کاری اتاق و بر اساس راهبردهای جدید دولت در حوزه اقتصاد، از مقامات اقتصادی محلی و فعالان اقتصادی شهرستان ها برای برگزاری نشست های مشترک در اتاق کرمان دعوت به عمل خواهد آمد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی هدف از برگزاری از این نشست ها را بررسی دقیق وضعیت اقتصادی فعلی شهرستان ها و آشنایی بیشتر با توانمندی ها و زمینه های سرمایه گذاری برای ارایه به سرمایه گذاران عنوان کرد .

جلال پور در این نشست بر همکاری موثر همکاران اتاق و استفاده از امکانات موجود برای ارایه خدمات مطلوب به فعالان اقتصادی استان در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×