مد و پوشاک

برند مشهور COLIN’S و افتتاح پانصد و هفتاد و پنجمین شعبه در شهر قاهره

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

برند مشهور مد و فشن ترکیه ای COLIN’S که به ۳۹ کشور جهان صادرات دارد و بیش از ۵۷۵ فروشگاه محصولات خود را در سراسر جهان عرضه می کند به تازگی با افتتاح ۴ شعبه در شهرهای قاهره و تانتا وارد بازار مصر شده است.

برند مشهور COLIN’S که تا به حال به بیش از ۱۲۰ میلیون مشتری در سراسر جهان محصولات خود را به فروش رسانده است طیف گسترده ای از انواع البسه و پوشاک را ارایه می دهد. امروزه در بسیاری از کشورها مثل روسیه، اوکراین، رومانی، بلاروس کالینز اولین برند پوشاکی است که از نظر کیفیت و زیبایی مورد توجه قرار می گیرد و به ویژه در شلوار و البسه جین اولین برندی است که بر سر زبان مشتریان است.

برند COLIN’S به سرعت استراتژی توسعه شبکه فروش جهانی خود را به ویژه در آفریقا دنبال می کند به طوری که در سال ۲۰۱۸ وارد بازار آفریقای جنوبی شد و پس از آن در مراکش و در سال ۲۰۲۲ نیز شعبات جدید خود در مصر را افتتاح کرد.

در حال حاضر برند COLIN’S دارای ۱۹۱ فروشگاه در داخل ترکیه و ۳۸۴ فروشگاه در خارج از ترکیه دارد. برند COLIN’S با جوایز و‌عناوین مختلفی که دریافت کرده است مسیر موفقیت خود را هموار می کند. در روسیه از هر دو نفر یک نفر در کمد خود شلوارهای جین کولینز را دارد.

در اوکراین برند COLIN’S به عنوان مشهورترین برند ترکیه ای شناخته می شود و چهار سال پیاپی جایزه برترین برند پوشاک را از آن خود کرده است. در بلاروس نیز چهار سال پیاپی در بخش فروشگاه های زنجیره ای شلوار جین به عنوان برترین مارک برگزیده شده است.


اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×