مد و پوشاک

توجه به تولید پایدار و محیط زیست، ترند جدید در صنعت نساجی و پارچه پلوش

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

هرچند که حساسیت و تلاش برای تولید محصولات پایدار و محیط زیست بیش از یک دهه است که در کشورهای اروپایی و آمریکا مورد توجه قرار گرفته است اما در چند سال گذشته با مشکلات محیط زیستی متعدد و جدی شدن تغییرات آب و هوایی و همه گیری کرونا توجه به این مساله دو چندان شده و بسیاری از تولید کنندگان، خریداران و توزیع کنندگان کالاهای نساجی و پوشاک توجه به تولید پایدار و محیط زیست را در صدر توجه خود قرار داده اند.

یکی از این شرکت ها Kolunsağ Muflon است که با میانگین ظرفیت تولید سالانه ۲,۷۰۰,۰۰۰ متر در تاسیسات یکپارچه فناوری پیشرفته و تیم متخصص خود، از سال ۱۹۳۳ در میان تولیدکنندگان پیشرو ترکیه در صنعت نساجی بوده است.



شرکت موفلان، اولین تولید کننده “پارچه پلوش ضد شعله” با بالاترین کیفیت پشم گوسفند را برای گروه های مختلف محصولات در ترکیه و جهان تولید می کند. که در بخش های مختلف از جمله پوشاک، کفش، دمپایی، منسوجات خانگی و  لوازم داخلی منزل و خودرو، فیلترهای تهویه مطبوع، غلطک رنگ، لوازم التحریر، اسباب بازی، پتو، محصولات کودک، منسوجات خانگی و لوازم جانبی کاربردهای گسترده دارد. علاوه بر این، Kolunsağ Muflon نیز ظرفیت تولید محصولات بر اساس خواسته ها و طرح ها و رنگ های دلخواه مشتری را دارد.

Kolunsağ Muflon با داشتن گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001، نه تنها محصولاتی را برای نزدیک به ۵۰ درصد از بازار داخلی ترکیه عرضه می کند، بلکه به تمامی بخش های کاربران در اروپا، بالکان، روسیه و خاورمیانه کالاهای خود را صادر می کند.

Kolunsağ Muflon که به لطف نوآوری های خود در زمینه فناوری های تولید پشم گوسفند، تولید سازگار با محیط زیست و کارآمد را انجام می دهد، با گسترش سریع سهم صادرات خود، قصد دارد نقش مهمی در بازارهای بین المللی ایفا کند.



Kolunsağ Muflon با افزایش نرخ صادرات تولید فعلی خود و پیشرفت سریع برای تبدیل شدن به یک برند پیشرو در شمال اروپا، شمال آفریقا و قفقاز، به اقتصاد ملی ترکیه کمک می کند. این شرکت ظرفیت تولید و فروش با بالاترین کیفیت محصول را با معقول ترین قیمت در بازارهای بین المللی ارایه می دهد و تنها از “مواد اولیه ۱۰۰٪ ساخت ترکیه” استفاده می کند.

راز موفقیت Kolunsağ Muflon یک رویکرد تولید و مدیریت است که حول محور مشتری مداری، فناوری پیشرفته، نوآوری و کارایی متمرکز است. در نتیجه این رویکرد، Kolunsağ Muflon با بزرگترین برندهای جهان در بخش های صنعتی و نساجی و پوشاک همکاری دارد و یکی از برندهای شناخته شده ترکیه در بازارهای بین المللی است.

پارچه پلوش چیست؟

پارچه پلوش (Plush Fabric)، گرفته شده از لغت فرانسوی peluche، نوعی پارچه پرزدار، یا کرک دار می باشد که پرزهای آن در مقایسه با پارچه های مخمل بلند تر می باشند. این پارچه از شبکه ای از نخ ها با الیاف طبیعی یا مصنوعی تشکیل شده است. پارچه پولیش را در بازار با نام های پارچه ولسفات و پارچه نیوسافت نیز می شناسند که در زمینه هایی همچون عروسک سازی، لباس و کالای خواب کاربرد فراوانی دارند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×