مد و پوشاک

نکاتی درباره ست کردن لباس بچه ها ‏

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به تدریج که فرزند شما بزرگ می شود یاد می گیرد که چطور لباس بپوشد و چه رنگهایی را با هم بپوشد و این یک تمرین خوب برای آنهاست.  اما همیشه خریدن لباس های ساده و لباسهایی که با هر نوع کفش و شلواری بتوان پوشید کمک زیادی به شما می کند.

دقت داشته باشید که همیشه اهمیت رنگ ها و طرح های لباس را برای فرزندان خود توضیح دهید.   علاوه بر روانشناسی رنگها، طرح ها و رنگ های ساده با همه نوع رنگ لباس و شلواری ست می شود. اما در مورد طرح های شلوغ و رنگهای تند این طور نیست.

هر گاه لباس می خرید سعی کنید شلوار و کفش همرنگ آنرا نیز انتخاب کنید. همواره رنگهایی مثل سیاه، سفید ، خاکستری و حتی قهوه ای  با همه رنگی ست می شوند.  مثل شلوار جین آبی که با انواع لباس و کفش قابل استفاده است.

همیشه تصویری که شما از ست کردن رنگها با هم دارید خیلی با دیدگاه فرزند شما متفاوت است پس اگر او رنگهایی را می پوشد که اصلا با هم همخوانی ندارند به جای تذکر دادن به او بگذارید دیگران درباره او قضاوت کنند و آنگاه خودش متوجه موضوع خواهد شد.

‏ در کمد لباس فزندتان یک راهنمای انتخاب رنگ آویزان کنید به این ترتیب او به راحتی  رنگهای هم خانواده را یاد  می گیرد. همیشه سعی کنید کمد لباسهای فرزندتان را با کمک خود او تمیز کنید و دوباره بچینید  و انواع لباس ها را جدا بگذارید.‏

تحریریه صنعت کهن ‏

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×