مد و پوشاک

شرکت هاکوپیان، برند سازی را در کشور نهادینه کرده است

شرکت هاکوپیان در نظر دارد هر سال یک مدرسه در مناطق محروم ساخته و در اختیار دانش آموزان قرار دهد/ اولین مدرسه راهنمایی شش کلاسه مجهز در سال ۸۶ در منطقه زلزله زده بم ساخته است.

ایلنا: رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اشتغالزایی یکی از محورهای اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران است از بخش‌های خصوصی به عنوان پیشتاز در این عرصه اشاره کرد و گفت: شرکت هاکوپیان در برند سازی پیشتاز و برند سازی را در کشور نهادینه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هاشمی که در مراسم تقدیر از شرکت هاکوپیان ساخت مدرسه در مراسم محروم استان کرمان و شهرستان زلزله زده بم اظهارداشت: شرکت هاکوپیان در طی ۲۵ سال سابقه فعالیت ضمن اجرای اشتغالزایی و تضمین موفقیت کیفیت کالاهای کشور و خارج از کشور در کاهش بیکاری نقش ملموسی را ایفا کرده است.

وی که در حضور امام جمعه آبعلی بومهن و پردیس، شهردار بومهن و مقامات آموزش و پرورش سخن ‌می‌گفت اظهار داشت: واردات یک پدیده مضمون است که باعث شده تا بسیاری از کالا‌ها و خدمات تولیدی از چرخه رقابت خارج شود اما این شرکت با حمایت از کارآفرینان و خلاقیت‌های ایجاد شده نه تنها توانسته است در کشور پیشتاز در زمینه کیفیت تولید باشد بلکه سمبولی برای صادرات نیز شده است.

وی به اظهارات مقام معظم رهبری در مورد مزمت واردات اشاره کردو گفت: باید نهادهای مختلف دولتی و قوه مقننه با حمایت کارآفرینان از هرگونه واردات بی‌رویه جلوگیری کنند تا شرکت‌های نظیر هاکوپیان بتوانند در این مسیر گام بردارند و کشور را به شکوفایی برسانند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین توسلی امام جمعه آبعلی نیز از خدمات ارزنده این شرکت در جهت اشتغالزایی و کاهش بیکاری در منطقه و ساخت اماکن خیریه به ویژه مدرسه در مناطق محروم قدردانی کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین در این مراسم اسقف عظم‌، سیبوه سرکیسیان پیشوای دینی ارامنه نیز با اشاره به نبوغ خلاقیت و همت به ویژه در عرصه صنعت در کشور در بین کارآفرینان از نقش ارزنده شرکت هاکوپیان در راستای شکوفایی اقتصادی و علمی و فرهنگی ایران تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا شرکت هاکوپیان در نظر دارد هر سال یک مدرسه در مناطق محروم ساخته و در اختیار دانش آموزان قرار دهد.
بر همین اساس اولین مدرسه راهنمایی شش کلاسه مجهز در سال ۸۶ در منطقه زلزله زده بم ساخته و در اختیار منطقه آموزش و پرورش گذاشته شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×